فونیکسریمکسبهتام

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده:

پیامک واریز وجه برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ارسال می‌شود

عصر خودرو- رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: مشکل متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که خودرو خود را اسقاط کرده بودند برطرف شد و در هفته جاری پیامک واریز وجه برای آنان صادر می‌شود.

پیامک واریز وجه برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ارسال می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، «مهران سالاریه» افزود: تعدادی از متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که در قرعه‌کشی خودروسازان انتخاب شده و خودرو خود را اسقاط کرده بودند، به دلیل نقص سیستم ارتباطی شرکت‌های خودروساز با ستاد، با مشکل مواجه شده بودند.

    وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده و به‌منظور حل مشکل این دسته از متقاضیان، نامه و اطلاعات آنان به صورت غیرسیستمی برای خودروسازان ارسال شد.

    این مسوول با اشاره به اینکه عمده این مشکل مربوط به متقاضیان خودروهای ایران خودرو بوده است، تصریح‌کرد: بر اساس پیگیری ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده از شرکت‌های خودروساز و قول مساعد آنها، پیامک واریز وجه این دسته از متقاضیان در هفته جاری ارسال خواهد شد.

    رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده خاطرنشان‌کرد: اطلاعات سایر متقاضیان بر اساس رویه جاری به صورت سیستمی و برخط برای خودروسازان ارسال می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط