فونیکسریمکسبهتام

قدرتمندترین مدل اس-کلاس تا به امروز توسط مرسدس بنز معرفی شد +عکس

عصر خودرو- برای بیش از نیم قرن، اس-کلاس به عنوان ویترینی از توانایی های مهندسان مرسدس بنز عمل کرده است. فناوری هایی مانند کنترل پایداری الکترونیکی، ترمزهای ضد قفل و کروز کنترل تطبیقی در این سری از خودروهای مرسدس بنز معرفی شدند.

قدرتمندترین مدل اس-کلاس تا به امروز توسط مرسدس بنز معرفی شد +عکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، مرسدس-آ ام گ اس63 ئی پرفورمنس 2024 (2024 Mercedes-AMG S63 E Performance) نتیجه تلاش های مهندسان مرسدس-آ ام گ برای معرفی جدیدترین محصول سری اس-کلاس است. این خودرو قدرتمندترین مدل اس-کلاس تا به امروز محسوب می شود که ترکیبی از تجمل، راحتی و قدرت بی رحمانه را ارائه می کند.

طراحی بیرونی و درونی مرسدس-آ ام گ اس63 ئی پرفورمنس 2024

از همان نگاه نخست، مرسدس-آ ام گ اس63 ئی پرفورمنس چشمگیر به نظر می رسد. جلوپنجره ویژه آ ام گ در این خودرو به کار گرفته شده است. ورودی های هوای بزرگ با الهام از طراحی جت وینگ، رینگ های 21 اینچی آ ام گ و لوله های اگزوز دوقلو یک سواری پر قدرت با اس63 ئی پرفورمنس جدید را وعده می دهند.
در فضای داخلی استفاده از چرم در قسمت های مختلف جلب توجه می کند. غربیلک فرمان آ ام گ پرفورمنس، کابین عقب درجه یک و صندلی هایی با قابلیت تنظیم در حالت های مختلف محیطی لوکس و راحت را فراهم کرده تا تکمیل کننده بخش عملکرد خودرو باشد. نمایشگر 12.3 اینچی در پشت فرمان و نمایشگر 12.8 اینچی در مرکز داشبورد اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار وی قرار می دهند.

ویژگی های فنی مرسدس-آ ام گ اس63 ئی پرفورمنس 2024

سامانه ئی پرفورمنس آ ام گ شامل یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر خورجینی توربو دوقلو در جلو و یک موتور الکتریکی در عقب می شود.

پیشرانه بنزینی توانایی تولید 603 اسب بخار نیرو را دارد، در شرایطی که موتور الکتریکی 188 اسب بخار نیرو و 236 پوند فوت گشتاور تولید می کند. در مجموع، مرسدس-آ ام گ اس63 ئی پرفورمنس توانایی تولید 791 اسب بخار نیرو و 1055 پوند فوت گشتاور را دارد. بر این اساس، با قدرتمندترین مدل اس-کلاس در تاریخ روبرو هستیم.

وظیفه انتقال نیرو به هر چهار چرخ خودرو بر عهده یک جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک است. مرسدس-آ ام گ اس63 ئی پرفورمنس قادر است تنها طی 3.2 ثانیه سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت برساند. این خودرو توانایی دستیابی به بیشینه سرعت 180 مایل بر ساعت (290 کیلومتر بر ساعت) را دارد.

بسته باتری عملکرد بالا آ ام گ با ظرفیت 13.1 کیلو وات ساعت نیروی این موتور الکتریکی را تامین می کند.

آرایش سامانه پیشران و انتقال نیرو چابکی بیشتر و هندلینگ بهتر برای این اس-کلاس جدید را فراهم کرده است. هفت حالت رانندگی به راننده اجازه می دهد تا با توجه به شرایط گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کند. این از حالت رانندگی تمام الکتریکی تا قدرت و عملکرد حداکثری در حالت "اسپرت+" را شامل می شود.

بدون در نظر گرفتن این که چه حالتی را برای رانندگی انتخاب می کنید، مرسدس-آ ام گ معتقد است که رانندگی با اس63 ئی پرفورمنس 2024 شبیه هیچ تجربه رانندگی که تا پیش از این داشته اید نیست.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۲
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
      آرشیو