فونیکسریمکسبهتام

نائب رئیس کمیسیون صنایع مطرح کرد:

انتقاد از عدم تخصیص خودرو به بسیاری از متقاضیان با وجود مسدودی حساب

نحوه عرضه خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه شفاف شود

عصر خودرو- جدی نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نحوه عرضه خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه باید شفاف شود، تصریح کرد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس به این موضوع ورود می‌کند تا گزارشی از خودروهای تحویل داده شده، ارائه شود.

انتقاد از عدم تخصیص خودرو به بسیاری از متقاضیان با وجود مسدودی حساب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، علی جدی درباره انتقادات وارده به نحوه تخصیص خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، گفت: پس از اعلام اولویت‌ها، مردم با سوالات متعددی مانند تعداد ثبت‌نام‌کنندگان، تعداد خودروهای تحویلی و... در طرح‌های یکپارچه دارند که  باید پاسخ داده شود زیرا این آمار دقیق و شفاف نیست.

    نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به کمیسیون صنایع و معادن نیز گزارش دقیقی از تعداد خودروهای فروخته شده و تحویلی، ارائه نشده است، ادامه داد: باید مشخص شود آیا خودروهای فروخته شده در این طرح‌ها، متناسب با ظرفیت تولید خودروسازان است که دوباره در حال فروش خودرو هستند؟

    وی ادامه داد:نکته بسیار تامل این است بطور مثال در اولویت های ابتدایی به شخصی خودرو تخصیص داده نشده و صرفا اولویت آخر خودرو تعلق گرفته است مگر قرار نبود به همه خودرو تعلق بگیرد و قرعه کشی صرفا برای زمان تحویل باشد تا اینگونه متقاضی تصمیم بگیرد

    وی اضافه کرد: پول مردم برای شرکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو یک ماه در حساب‌ها بلوکه بود چرا اکنون مردم باید با این پیام که «اولویت‌های انتخابی مطابق با برنامه تولید خودروسازان تا پایان سال 1403 مطابق نیست» یا پیامی با عنوان «عدم تخصیص» روبه رو شده‌اند یا بدون بیان دلیل، موضوع عدم احراز در سامانه برای متقاضی درج شده است.

    نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نحوه عرضه خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه باید شفاف شود، تصریح کرد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس به این موضوع ورود می‌کند تا  گزارشی از خودروهای فروخته شده، تحویل داده شده و... ارائه شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط