فونیکسریمکسبهتام

با قدرت به سوی آینده ای سبز با PHEV:

مزایای «جریان سبز فونیکس» در قیاس با سایر فناوری‌های خودروهای الکتریکی

عصر خودرو- همانطور که جهان نسبت به اثرات زیست محیطی خودروها بیشتر آگاه می شود، شاهد افزایش تقاضا برای خودروهای الکتریکی هستیم و فناوری‌های مختلفی به عنوان گزینه‌های محبوب در میان مصرف کنندگان در حال ظهور هستند. در حالی که وسایل نقلیه تمام الکتریکی به دلیل قابلیت آلایندگی صفر مورد توجه قرار گرفته‌اند، خودروهای برقی پلاگین هیبرید (PHEV) نیز به دلیل مزایای منحصر به فرد خود خبرساز شده‌اند.

مزایای «جریان سبز فونیکس» در قیاس با سایر فناوری‌های خودروهای الکتریکی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، همانطور که از نام آن پیداست، محصولات PHEV، از خانواده خودروهای هیبریدی هستند و می توان آنها را با اتصال به برق، شارژ کرد. این فناوری مزایای متعددی نسبت به سایر فناوری‌های خودروهای الکتریکی ارائه می‌کند و در بازار رقابتی خودرو نامی برای خود دست و پا کرده است. از آنجا که برند فونیکس برنامه‌های کلانی برای ارائه خودروهای پلاگین هیبرید در آینده نزدیک دارد، مفتخر است که در زمینه این فناوری پیشرو باشد. فونیکس که از ابتدا با روح لاکچری و با هدف ارائه تکنولوژی روز دنیا به مشتری ایرانی پا به عرصه بازار خودرو کشور پا گذاشت، حال در تلاش است با ارائه محصولاتی سازگار با محیط زیست، ابعاد دیگری از قابلیت‌های یک خودرو در کلاس جهانی را به نمایش بگذارد.

    دلایل مختلفی پیرامون برتری تکنولوژی پلاگین هیبرید (PHEV) در قیاس با سایر فناوری‌های وسایل نقلیه الکتریکی وجود دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

    • انعطاف پذیری منابع سوخت: یکی از مزایای عمده محصولات پلاگین هیبرید، توانایی آنها در کارکردن با برق و بنزین است. بدان معنی که آنها می توانند با به کارگیری همزمان برق و بنزین، قدرت و شتابی خیره کننده را ارائه دهند و همچنین در صورت اتمام بنزین هم می‌توانند مسافت قابل توجهی را صرفا با اتکا به موتورهای برقی طی کنند و از این رو استرسی برای ماندن در راه، باقی نخواهد ماند.
    •    کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای: گر چه خودروهای پلاگین هیبرید کماکان از بنزین هم استفاده می‌کنند، اما با توجه به مصرف ناچیز این خودروها آلودگی بسیار کمتری در قیاس با خودروهای بنزینی سنتی منتشر می کنند. همچنین امکان شارژ خودروهای PHEV از طریق برق – که نسبت به خودروهای HEV یا هیبریدی کلاسیک یک مزیت محسوب می‌شود – موجب می‌شود این وسایل نقلیه با منبع انرژی پاک‌تری کار کنند که در نهایت منجر به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و رسیدن به هوایی سالم‌تر می‌شود.
    •      هزینه های کمتر: محصولات پلاگین هیبرید با توجه به مصرف باتری کمتر در قیاس با خودروهای تمام الکتریکی (BEV)، هزینه کمتری هم در زمینه باتری دارند. این محصولات با توجه به استفاده همزمان از موتور بنزینی، برد طولانی‌تری در مقایسه با خودروهای تمام برقی دارند که آنها را برای رانندگی‌های طولانی یا سفرهای جاده‌ای، کاربردی‌تر می‌کند. جمیع این مسائل موجب می‌شود خودروهای PHEV به لحاظ اقتصادی نیز گزینه مناسب‌تری باشند.


    به عنوان برندی پیشگام در فناوری پلاگین هیبرید، فونیکس توانسته است در خط مقدم بازار خودرو باشد و قصد دارد وسایل نقلیه سازگار با محیط زیست را با عملکردی کم‌نظیر ارائه دهد که نه تنها نیازهای رانندگان را برآورده می‌کند، بلکه از آن فراتر می‌رود؛ با فناوری پیشرفته، تعهد به سازگاری با محیط زیست و طراحی نوآورانه، محصولات PHEV فونیکس در راه هستند که با آمیزه‌ای از لوکس و کاربردی بودن، بهترین انتخاب برای خریداران باشند.

    طراحی محصولات پلاگین هیبرید فونیکس به گونه‌ای است که راحتی و عملکرد خودروهای بنزینی سنتی (ICE) را با مزایای افزوده از فناوری سبزتر ارائه دهد. وسایل نقلیه‌ای که برای تامین نیازهای رانندگی روزانه، تضمین دوام و طول عمر ساخته شده اند.

    فونیکس با اعتقاد به آینده‌ای پایدار، به دنبال ارائه محصولاتی است که بتوانند با طبیعت همزیستی کنند و شروع «جریان سبز فونیکس» با محصولات پلاگین هیبرید، گواهی بر این باور است. با تمرکز بر نوآوری و کیفیت، این برند متعهد است که بهترین‌های هر دو جنبه – عملکرد چشم‌گیر و سازگاری با محیط زیست –  را به مشتریان خود ارائه دهد تا بتوانیم به سمت آینده‌ای پاک‌تر و روشن‌تر، عزیمت کنیم. فونیکس با توسعه محصولات دوستدار محیط زیست می‌کوشد ضمن ایجاد انقلابی در عرصه تکنولوژی، گامی مهم در راستای تحول رویکرد جامعه و ترویج میزان اهمیت محیط زیست برای زندگی بشر بردارد.

    خودروهای پلاگین هیبرید، مزایای خود را دارند و می‌توانند به عنوان گزینه‌ای عالی برای کسانی باشد که بدون قربانی کردن راحتی خودروهای بنزینی، به دنبال وسایل نقلیه سازگار با محیط زیست و در هزینه‌های نگهداری، مقرون به صرفه هستند. در اختیار داشتن فناوری PHEV، فونیکس را به گزینه‌ای مناسب برای خریدارانی تبدیل کرده که به دنبال وسایل نقلیه سبز و قابل اعتماد هستند. با تعهد به حفاظت از محیط زیست، نوآوری و کیفیت، فونیکس هر بار با ارائه محصولی تازه، در مسیر دنیایی سبزتر در حرکت است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط