فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت ملی پست پاسخ داد

چند درصد از کارتهای سوخت در باجه‌های معطله پست مانده است؟

عصر خودرو- به دنبال باقی ماندن بخشی از کارت‌های سوخت در شرکت پست، به تازگی مدیر عامل این شرکت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است و مهمترین دلیل آن را نقص نشانی و تغییر آدرس گیرندگان عنوان کرده است.

چند درصد از کارتهای سوخت در باجه‌های معطله پست مانده است؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو » به نقل از ایسنا، اوایل هفته بود که مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از باقی ماندن بخش زیادی از کارت‌های سوخت در شرکت ملی پست خبر داد و گفت که سال قبل بیش از سه میلیون قطعه کارت سوخت را تولید و تحویل شرکت پست دادیم، اما اکنون حجم زیادی از کارت در دفاتر پستی باقی مانده است. پس از این موضوع شرکت ملی پست هم نسبت به مسئله مطرح شده واکنش نشان داد و مسائل مختلفی را دلیل اتفاق رخ داده عنوان کرد.

    محمد احمدی -معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست- درباره این موضوع توضیح داد که مشخصا بسیاری از آدرس هایی که باید بر روی کارت سوخت نوشته شود، دارای ایراد هستند و عملا امکان توزیع درست مرسولات برای ما فراهم نمی شود.

    افزایش قیمت کارت سوخت هم دیگر مسئله‌ای بود که وی در سخنانش به آن اشاره و تاکید کرد مبلغی که بابت کارت سوخت دریافت می شد، 10 هزار تومان بود که بر اساس مصوبه ای که اواخر سال گذشته اتفاق افتاد، 100 هزار تومان شد، بنابراین یکی از مسائلی که آن با آن رو به رو شدند، همین موضوع بود چراکه چالش مردم به عنوان مصرف کننده در مواجهه با همکارانشان بود.

    علاوه بر موارد ذکر شده مسئله پرداخت هم دیگر موضوعی است که فرآیند توزیع کارت سوخت را به یک چالش تبدیل کرده است به عبارتی وقتی شهروندان به باجه های معطله مراجعه می کنند، به همین دلیل زمان بیشتری طول می کشد و در نهایت  صف ایجاد می شود و نارضایتی آن دامن این شرکت را می گیرد.

    مسائلی که محمود لیائی- مدیرعامل شرکت ملی پست - به تازگی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی داخلی به آن اشاره و اظهار کرد: در سال 1401 و سه ماه اول سال جاری حدود چهار میلیون کارت سوخت برای توزیع به پست تحویل داده شده که نزدیک به 40 درصد از این کارت‌ها فقط در بهمن و اسفند بوده است. درحال حاضر کمتر از 10 درصد کارت‌ها در باجه های معطله پست است که مهمترین دلیل آن نقص نشانی و تغییر آدرس گیرندگان است.

    لیائی افزود: بسیاری از آدرس های مندرج برروی پاکات کارت سوخت دارای اشکال است و امکان توزیع وجود ندارد. دیگر اینکه پیش ازین شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی مبلغ  10 هزار تومان بابت تحویل کارت دریافت می‌کرد که براساس مصوبه‌اخیر این مبلغ به 100 هزار تومان افزایش یافته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو