فونیکسریمکسبهتام

۲۱ خرداد نامه اعلام وصول می‌شود

ارسال نامه معرفی وزیر صمت به مجلس

عصر خودرو- عضو هیئت رئیسه مجلس از واسل شدن نامه معرفی عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس خبر داد و گفت: نامه معرفی وزیر پیشنهادی در جلسه علنی ۲۱ خرداد ماه اعلام وصول می‌شود.

ارسال نامه معرفی وزیر صمت به مجلس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی عباس علی‌آبادی  از سوی دولت به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت«صمت»، گفت: نامه کتبی معرفی عباس علی‌آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به هیات رییسه مجلس واصل شده است.

    وی با بیان اینکه نمایندگان هفته آینده برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند، بیان کرد: در اولین جلسه علنی مجلس پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه(یکشنبه 21 خرداد ماه) نامه معرفی وزیر پیشنهادی «صمت» اعلام وصول می‌شود.

    عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد:پس از اعلام وصول نامه معرفی ، وزیر پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی حضور یافته و برنامه‌های خود را تشریح کرده و پس از آن جلسه بررسی صلاحیت، برنامه‌ها و رأی اعتماد به عباس علی‌آبادی در جلسه علنی برگزار خواهد شد.

    لازم به ذکر است که سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور روز گذشته (سه‌شنبه نهم خرداد ماه) در حاشیه جلسه علنی مجلس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عباس علی آبادی رئیس مپنا امروز توسط رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.

    به گزارش تسنیم، عباس علی‌آبادی، (زاده 1340، اراک) استاد دانشگاه و مدیر ارشد اجرایی است. وی سابقهٔ ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر را دارد و اکنون مدیرعامل گروه مپنا است.

    عباس علی‌آبادی فارغ‌التحصیل مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مکانیک با گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه‌های صنعتی شریف و دانشگاه تهران و درجه دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با گرایش کنترل بوده و مدرس دروس مختلف مهندسی مکانیک و مباحث مرتبط با موتورهای درون‌سوز (توربین‌های گازی) در دانشگاه‌های مختلف کشور است.

    از جمله سوابق کاری و مدیریتی علی‌آبادی می‌توان به فعالیت در جهاد سازندگی، مشارکت در اجرا و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی کرخه و کارون 3، مدیریت‌عاملی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو