فونیکسریمکسبهتام

اولین محموله خودروهای ونوسیا توسط مکث موتور به گمرک وارد شد

ونوسیا به ایران رسید

عصر خودرو- شرکت مکث موتور با ثبت نمایندگی رسمی در وزارت صمت اقدام به واردات محصولات شرکت ونوسیا (Venucia) نموده که اولین محموله آن وارد کشور شده است و در حال حاضر این خودروها در مرحله ترخیص در گمرک قزوین قرار دارند.

ونوسیا به ایران رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» شرکت مکث موتور به عنوان زیرمجموعه گروه ماموت خودرو قصد دارد سه مدل از خودروهای ونوسیا را در بازار ایران عرضه کند و اکنون تعداد قابل توجهی از این خودروها جهت دریافت مجوزهای لازم به گمرک قزوین وارد شده‌اند. محموله وارد شده به کشور شامل مدلهای V-Online، Star و D60 Plus می‌شود که به عنوان خودروهایی مدرن از برند لوکس و باکیفیت ونوسیا در ایران عرضه خواهند شد.
    محصولات برند ونوسیا به لطف همکاری کمپانی نیسان ژاپن و دانگ‌فنگ چین، روی خط تولید می‌روند و علاوه بر سبک خاص و متفاوت طراحی ونوسیا، از پلت‌فرم‌های مشترک با نیسان بهره می‌گیرند. مدل V-Online به عنوان کراس‌اوور جذاب این برند، از پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ به قدرت 188 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن‌متر و همچنین گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه بهره می‌گیرد و کراس‌اوور Star نیز با ویژگی‌هایی نسبتا لوکس‌تر از مشخصات فنی مشابه با V-Online بهره می‌گیرد اما سدان D60 Plus مجهز به پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری تنفس طبیعی با برند نیسان به قدرت 120 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن‌‌متر و البته گیربکس CVT XTRONIC نیسان است.
    این روزها و با توجه به آزادسازی واردات خودرو پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی مدت، شرکت‌های مختلفی تعداد انگشت‌شماری از نمونه‌ خودروهای مورد نظر خود را جهت تست و یا بررسی استاندارد‌ها به کشور وارد کرده‌اند که البته این اقدام به معنای نمایندگی بودن و واردات قطعی آنها نخواهد بود.

     
     
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط