فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد:

محصولات آینده گروه سایپا برای بازار ایران

عصر خودرو- طی نشست خبری محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با خبرنگاران، لیست محصولات آینده این گروه اعلام شد.

محصولات آینده گروه سایپا برای بازار ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، خودروهای آریا،اطلس، سهند و P90 امسال عرضه می شوند. تیموری عنوان کرد: در تابستان سال جاری خودروهای آریا، سهند و اطلس توسط سایپا عرضه خواهند شد. در خرداد یا تیر ماه خودرو شاهین اتوماتیک، در تیر ماه خودروهای اطلس ، در مرداد ماه خودرو سهند، در بهمن ماه خودرو P90 و در اسفند ماه امسال احتمالا نسخه اولیه خودرو اقتصادی پاژ که به نوعی جایگزین پراید است رونمایی خواند شد.

    وی همچنین افزود پروژه M44 نیز که به نام  تپه مشهور در کاشان، (سی‌یَلک)  نامگذاری شده و قرار است در سایت سایپا-سیتروئن تولید شود نیز در برنامه های امسال این گروه خودروسازی وجود دارد.

    "سیَلْک" نام نخستین تمدن ایرانِ مرکزی در کاشان است. محوطهٔ باستانی سیلک که در منطقهٔ فینِ کاشان واقع شده قدمتی در حدود بیش از هشت هزار سال دارد. این تپه دراصل ویرانه‌های زیگورات باستانی ایران است.

    مدیرعامل گروه خوردوسازی سایپا همچنین گفت: نام انتخاب شده کادیلا برای پروژه P90 بیشتر متاثر از رویکرد صادراتی این محصول به کشور روسیه است. وی افزود: به توجه به این موضوع که خودرو لوگان در ایران و رسیه مونتاژ می شد، زیرساخت های خوبی در هر دو کشور برای تولید این محصول وجود دارد که طی یک پروژه همکاری می توان این محصول را در بازار روسیه نیز تولید کرد.

    تیموری در ادامه در خصوص ارائه محصولات تجاری در این گروه با اشاره به عرضه ون هامون و اتوبوس و مینی بوس جدید تاکید کرد: در سال جاری از نظر تنوع محصولات جدید برای ارائه به بازار در وضعیت خوبی قرار داریم و به همین منظور رویکرد اصلی را بر روی ارتقا کیفیت بگذاریم. وی افزود: سایپا در برنامه استراتژیک خود در نظر دارد تا کیفیت محصولات خود را بالا ببرد. این برنامه به حدی جدی است که اگر محصولات به کیفیت مورد نظر نرسند، عرضه نخواهند شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط