فونیکسریمکسبهتام

تحویل نخستین سری پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک ایران خودرو دیزل به مشتریان

عصر خودرو- شرکت ایران خودرو دیزل از تحویل نخستین سری محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک خود از روز شنبه بیستم اسفندماه خبر داد.

تحویل نخستین سری پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک ایران خودرو دیزل به مشتریان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک در ماه گذشته، تحویل نخستین سری این محصول طبق وعده قبلی و بدون تاخیر از روز شنبه بیستم اسفندماه 1401 آغاز شد.
    به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، پیکاپ فوتون اتوماتیک با موعد تحویل اسفندماه و در دو رنگ مشکی و سفید به مشتریان عرضه شده بود.
    پیکاپ فوتون اتوماتیک از پیشرانه‌ای با فناوری بورگوارد برخوردار بوده و مجهز به توربوشارژر است که می‌تواند 240 اسب بخار و 360 نیوتن متر گشتاور تولید کند که این مشخصات باعث شده تا این محصول ایران خودرو دیزل به عنوان قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی در بازار ایران شناخته شود.
    این خودرو علاوه بر مجهز بودن به سیستم‌های ایمنی رفاهی و هوشمند پیشرفته، مجهز به گیربکس معروف ZF اتوماتیک هشت دنده است و با طراحی داخلی بسیار زیبای خود مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است.  قابلیت دو دیفرانسیل 4WD و زنجیر موتور از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط