فونیکسریمکسبهتام

ام جی۷؛ فرمول زیبا و اسپرت سدان جدید چینی! +عکس

عصر خودرو-جدیدترین محصول کمپانی ام جی با نام کامل MG۷ در واقع بزرگ ترین سدان آن نیز محسوب می شود و عنوان اولین عضو خانواده بلک لیبل را نیز در اختیار دارد.

ام جی۷؛ فرمول زیبا و اسپرت سدان جدید چینی! +عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، بلک لیبل به خط تولید محصولات لوکس و پرفورمنس ام جی اشاره دارد که جزئیات تریم مشکی مانند لوگو و سایر قسمت ها را به خودروها اضافه می کند.

سدان ام جی7 از منظر ابعاد برابر با 4884 میلیمتر در طول، 1889 میلیمتر در عرض و 1447 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2778 میلیمتر است.

در طراحی درب ها از سبک فریم لس یا بدون فریم استفاده شده که در هماهنگی با رینگ های 5 پر آلومینیومی و کالیپرهای قرمز رنگ سیستم ترمز منظره اسپرت خاصی را ایجاد کرده است.

ام جی7 در قسمت دماغه و در راستای ارائه یک منظره تهاجمی بسیار موفق عمل می کند. چراغ های اصلی و جلوپنجره که به زیبایی کل عرض دماغه را فراگرفته هماهنگی بی نقصی با خطوط روی درپوش موتور یا همان هودلاین ایجاد کرده اند.

ام جی همواره در طراحی خودروهای اسپرت موفق عمل کرده و در رابطه با سدان 7 مدل 2023 نیز شرایط مشابهی را شاهد هستیم. چراغ های اصلی عقب یکپارچه هستند و گرافیک داخلی متفاوت و غیر تکراری را نیز میزبانی می کنند. شیب کوپه سقف و ستون آخر موجب شکل گیری شیشه عقب وسیع شده که با سانروف گسترده سقف به زیبایی یکپارچه شده است.

خط شانه قوی و گلگیرهای عضلانی در قسمت عقب از دیگر نقاط شاخص طراحی بدنه ام جی7 محسوب می شود که این خودرو را از معمولی بودن، فاصله می دهد.

ام جی در جزئیات آن قدر خوب عمل می کند که باید حساب آن را از دیگر تولیدات کشور چین جدا بدانیم. در کابین ام جی7 علاوه بر کیفیت بالای مواد اولیه، حضور 33 اینچ نمایش و سیستم صوتی برند بوز با 14 اسپیکر جلب نظر می کند. تریم داخل در دو رنگ سبز و قرمز قابل سفارش است.

در بخش پیشرانه نیز 2 تریم پیش روی مشتریان ام جی7 قرار دارد:

نمونه 2 لیتری توربو با 257 اسب بخار خروجی و 405 نیوتن متر گشتاور که با جعبه دنده 9 سرعته اوتوماتیک زد اف هماهنگ شده است.

نمونه 1.5 لیتری توربو با 185 اسب بخار خروجی و گشتاور 300 نیوتن متر که با جعبه دنده 7 سرعته دی سی تی هماهنگ شده است.

ام جی در نظر دارد تریم قدرتمندتری سدان اسپرت 7 را نیز با پیشرانه پلاگین هیبرید معرفی کند.

در پایان به سابقه ام جی7 اشاره کنیم که این خودرو نخستین بار سال 2007 وارد خط تولید شد و تا سال 2013 نیز در لیست فروش ام جی حضور داشت. مدل 2023 در واقع بازگشت این خودرو به خط تولید ام جی محسوب می شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو