فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور ناجا:

۳۲ دستگاه در کاهش تصادفات نقش دارند

۴۳ درصد از تصادفی‌ها در بیمارستان‌ها فوت می‌کنند

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور گفت: ۵۱ درصد از جانباختگان تصادفات در همان صحنه تصادف جان خود را از دست می‌دهند، ۶ درصد حین انتقال و ۴۳ درصد در بخش تروما و بیمارستانی فوت می‌کنند.

۳۲ دستگاه در کاهش تصادفات نقش دارند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی صبح امروز در هفدهمین همایش سراسری مدیران پلیس راهور اظهار کرد: تسهیل در ترددها و مدیریت ترافیک اولویت نشست‌های پلیس است، اقدامات بسیار خوبی امسال نسبت به سال قبل رخ داده است که هم‌افزایی مهمی است.

    وی افزود: در برنامه ششم توسعه 31 درصد کاهش تلفات جاده‌ای پیش‌بینی شده بود که در 5 سال اخیر 95 درصد از این پیش‌بینی (کاهش 31درصدی) محقق شده است.

    هادیانفر گفت: 51 درصد از جانباختگان تصادفات در همان صحنه تصادف جان خود را از دست می‌دهند، 6 درصد حین انتقال و 43 درصد در بخش تروما و بیمارستانی فوت می‌کنند.

    رئیس پلیس راهور بیان کرد: 32 دستگاه در حوزه کاهش تلفات ناشی از تصادفات نقش دارند و مطالبه ما این است که این دستگاه‌ها وارد میدان شوند تا بتوانیم به هدف‌گذاری انجام شده دست پیدا کنیم.

    وی با اشاره به ارائه خدمات بیش از 72 میلیون خدمت در سال جاری در پلیس راهور به مردم گفت: در ایام مختلف این جمع حاضر به اتفاق هفت دستگاه دیگر به طور شبانه‌روز در حال انجام وظیفه است و کاری که این دستگاه‌ها انجام می دهند در طول سال تعطیل‌بردار نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط