فونیکسریمکسبهتام

بیوک انکور GX؛ یک کراس اوور همه چیز تمام! +عکس

عصر خودرو- بیوک از کراس اوور جمع و جور خود در مدل ۲۰۲۴ رونمایی کرد. انکور جی اکس میزبان لوگوی جدید برند بیوک شده و در بخش کابین نیز با فناورانه های روز در مقایسه با مدل های قبلی، همراهی بیشتری را به نمایش می گذارد.

بیوک انکور GX؛ یک کراس اوور همه چیز تمام! +عکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، در بیوک انکور جی اکس از نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر 8 اینچی پشت فرمان و همچنین نمایشگر لمسی 11 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی استفاده شده است. براساس اعلام بیوک، این بزرگترین نمایشگر تنظیمات سیستم سرگرمی در سگمنت GX برند مذکور محسوب می شود.

در رابطه با طراحی بدنه انکور جدید ممکن است در نگاه اول شباهت های زیاد این محصول با کراس اوورهای بازار چین فکر مخاطب را مشغول کند اما اینجا جزئیات با ظرافت بسیار دقیقی کنار هم قرار گرفته اند تا به اصطلاح تمام بخش های بدنه با یکدیگر تناسب و همخوانی داشته باشند.

چراغ های اصلی جلو بسیار باریک با الگوی C مانند در قسمت انتها، گریل و عناصر کرومی، گرافیک داخلی ال ئی دی چراغ های اصلی عقب در تریم های اس تی و اونیر، رینگ های آلومینیومی با لعاب کرومی 19 اینچی و... در مجموع یک کراس اوور زیبا، اسپرت و چابک را شکل داده اند.

انتخاب سایز 19 برای رینگ های استاندارد نیز از جمله رویکردهای مثبت و بسیار اثرگذار در نمای جانبی بیوک انکور جی اکس است.

در بخش پیشرانه همچنان از ظرفیت های مدل 2023 استفاده خواهد شد. بدین ترتیب تپنده 1.2 یا 1.3 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر با 155 اسب بخار خروجی گزینه اصلی به نظر می رسد. اما یک ویژگی بسیار مهم در بیوک انکور جدید امکان استفاده از سامانه تمام چرخ محرک در حالت آپشن برای مشتریان، است.

در نسخه محور جلو از جعبه دنده سی وی تی استفاده می شود ولی در نسخه تمام چرخ محرک جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک نصب می شود.

بیوک انکور جی اکس 2024 با قیمت پایه 26895 دلار روانه بازار آمریکا می شود. تریم اس تی این کراس اوور از 28 هزار دلار قیمت می خورد و در تریم پرچمدار اونیر برچسب قیمت پایه عدد 33195 دلار را نشان می دهد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو