فونیکسریمکسبهتام

موبیلایز لیمو؛ ۴ ستاره ایمنی برای یک رنو که فروشی نیست! + عکس

عصر خودرو- خودرو چینی موبیلایز لیمو (Mobilize Limo)، محصول سرمایه گذاری مشترک دو شرکت رنو فرانسه و جیانگ‌لینگ چین، موفق به کسب چهار ستاره ایمنی در تست های تصادف و ایمنی مرکز یورو انکپ شده است. این سدان تمام الکریکی به عنوان محصولی برای ارائه خدمات حمل و نقل مانند تاکسی های آنلاین و یا سرویس های کرایه خودرو طراحی شده و به عنوان یک خودروی شخصی قابل معامله نخواهد بود.

موبیلایز لیمو؛ ۴ ستاره ایمنی برای یک رنو که فروشی نیست! + عکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، با امتیاز 80 درصد برای محافظت از سرنشینان بزرگسال، امتیاز 75 درصد برای محافظت از سرنشینان کودک، امتیاز 69 درصد برای محافظت از کاربران آسیب‌پذیر حاضر در جاده و امتیاز 71 درصد برای امکانات و ویژگی های ایمنی موجود در خودرو جای شکایت زیادی وجود ندارد، به ویژه برای خودرویی که در سال 2021 به عنوان یک مدل الکتریکی برای استفاده در سامانه های تاکسی یا به اشتراک گذاری خودرو معرفی شد.

     

    با توجه به نتایج ناامیدکننده برخی محصولات رنو و برند زیرمجموعه آن یعنی داچیا مانند رنو ZOE با صفر ستاره ایمنی و داچیا اسپرینگ با یک ستاره ایمنی، کسب چهار ستاره ایمنی از یورو انکپ توسط موبیلایز لیمو نتیجه ای جالب توجه محسوب می شود.

    همچنین، در صورت تجهیز موبیلایز لیمو به برخی فناوری های ایمنی فعال که به طور معمول در مدل های گران قیمت‌تر استفاده می شوند، این مدل احتمالا می تواند نتیجه بهتری در تست های تصادف و ایمنی کسب کند.

    تست تصادف موبیلایز لیمو

    خودرو الکتریکی موبیلایز لیمو به یک باتری 60 کیلووات ساعتی مجهز است و برد حرکتی آن با یک بار شارژ کامل برابر با 449 کیلومتر عنوان شده است.

    تست های تصادف شامل موارد زیر بوده اند:

    تست برخورد از جلو با همپوشانی متوسط – 50 درصد از پهنای قسمت جلوی خودرو با یک مانع تغییر شکل دهنده در حال حرکت برخورد می کند که هر دو با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند.

    تست برخورد از جلو با همپوشانی کامل – قسمت جلوی خودرو که با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت در حال حرکت است با مانعی ساکن برخورد می کند.

    تست برخورد از بغل با مانع متحرک – مانعی تغییر شکل دهنده در حال حرکت با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت با درب قسمت راننده خودرو برخورد می کند.

    تست برخورد از بغل با ستون – خودرو روی سطحی متحرک قرار گرفته و با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت از بغل با یک ستون برخورد می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو