فونیکسریمکسبهتام

با همت کارکنان شرکت زامیاد در سال جاری محقق شد؛‌

رکورد تولید ۱۱ ساله شرکت زامیاد شکسته شد

عبور از رکورد تولید یک ساله، در کمتر از ۱۰ ماه

عصر خودرو- هم زمان با میلاد حضرت زهرا (س)، شرکت زامیاد موفق شد با تولید ۳۷ هزار و ۴۰۱ دستگاه خودرو، از کل تیراژ تولید سال گذشته عبور کند.

رکورد تولید ۱۱ ساله شرکت زامیاد شکسته شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، شرکت زامیاد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال تولید اشتغال آفرین دانش بنیان، همسو با راهبرد گروه خودروسازی سایپا مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار و با حمایت و مشارکت تمامی ارکان زنجیره ارزش خودرو از تامین تا خدمات پس از فروش، 70 روز زودتر و در 21 دی ماه سال جاری توانست رکورد تولید سال گذشته را به ثبت برساند.

    سید محسن مرتضوی مدیرعامل شرکت زامیاد همزمان با شکسته شدن رکورد تولید 11 سال اخیر این شرکت، با حضور در جمع کارکنان خطوط تولید و تشکر از تلاش و کوشش شبانه روزی آنها در سخنانی خاطرنشان کرد: شرکت زامیاد در سال 1401 نقش پررنگی در حوزه تولید و عرضه خودروهای تجاری سبک ایفا کرده است که می‌توان به توسعه سبد محصول این شرکت با عرضه خودروهایی چون: پادرا پلاس لانگ، پیکاپ های زاگرس، کارون و... اشاره داشت.

    او دستیابی به رکورد تولید 50 هزار دستگاه انواع خودرو تجاری سبک در سال جاری را از اهداف مهم شرکت زامیاد بر شمرد و تاکید کرد: تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهیم بست تا همزمان با تحقق این مهم، ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی را نیز سرعت بخشیم.

    مرتضوی همچنین با اشاره به روند افزایش تولید شرکت زامیاد در سال آینده اعلام کرد: با توجه به برنامه استراتژیک و خاص این شرکت در راستای توسعه محصول و برنامه ریزی‌های انجام شده، انتظار داریم در فرآیند تولید سال آینده، نرخ افزایش 70 درصدی را شاهد باشیم؛ ضمن اینکه با طرح ریزی انجام شده، تنوع محصولات در رده‌‌ خودروهای تجاری سبک، نیمه سنگین، سنگین و مسافری را خواهیم داشت که به امید خدا و تلاش خانواده بزرگ زامیاد، این شرکت در سال آینده، چشمگیرتر از گذشته در حوزه تولید و عرضه خودروهای تجاری کشور حاضر خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت زامیاد در خصوص گسترش فضای تولیدی در این شرکت گفت: با توجه به توسعه فعالیت‌های شرکت زامیاد، فضای زیرساختی این شرکت نیز با نگاه به فعالیت‌های تبیین شده، گسترده‌تر خواهد شد و در سال‌های آتی ما شاهد چهره‌ دیگری از زامیاد خواهیم دید.

    او با اشاره به فروش محصولات جدید شرکت زامیاد از طریق این شرکت بیان داشت: به دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، فروش محصولات جدید این شرکت همچون وانت پادراپلاس لانگ، پیکاپ زاگرس و... توسط شرکت زامیاد به بازار تقاضا عرضه خواهد شد.

    مرتضوی تاکید کرد: زامیاد گام های بسیار خوبی در مسیر خودکفایی برداشته است و قطعاتی که در گذشته از کشورهای خارجی تامین می‌شده، اکنون داخلی سازی می شود و امید است که محصولات جدید این شرکت با افزایش داخلی سازی، در آینده نزدیک به بازار عرضه شود.

    مدیرعامل شرکت زامیاد در پایان با تاکید بر تعهد و تمرکز بر کار، خطاب به کارکنان این شرکت بیان کرد: اهداف و برنامه‌های کلان خانواده بزرگ زامیاد تنها با تمرکز و تعهد انجام صحیح امور محوله محقق خواهد شد و یکایک ما وظیفه داریم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

    به موجب این گزارش، این شرکت در راستای جهش روند تولید محصولات تجاری در گروه خودروسازی سایپا در سال جاری و نیز هم زمان با تحقق برنامه های توسعه محصولات خود توانست با تولید 37 هزار و 401 دستگاه انواع محصولات سبک تجاری تا 21 دی ماه سال جاری رکورد تولید خود را در سال بشکند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو