فونیکسریمکسبهتام

وزیر اقتصاد:

بیش از هزار خودرو توسط سازمان اموال تملیکی واگذار شد

عصر خودرو- وزیر اقتصاد اظهار داشت: بیش از هزار خودرو توسط سازمان اموال تملیکی پس از ۷ سال طی یک مزایده شفاف واگذار شد

بیش از هزار خودرو توسط سازمان اموال تملیکی واگذار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، احسان خاندوزی در همایش مدیران ستادی و استانی سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه در یک سال گذشته بیش از 20 هزار میلیارد تومان کالا  در سازمان اموال تملیکی تعیین تکلیف شده است، اظهار داشت: سازمان اموال تملیکی امسال سازمان رکودهاست و با عملکرد این سازمان مساله رسوب کالاها در انبارهای دولت با رشد جهشی در حال برطرف شدن و وارد فاز جدیدی شده است.

    وی با بیان اینکه بیش از هزار خودرو توسط سازمان اموال تملیکی پس  از 7 سال طی یک مزایده شفاف واگذار شد، ادامه داد: همچنین در این مدت زمان اعاده کالا به تجار و فعالان اقتصادی تا 600 درصد رشد داشت.

    وزیر اقتصاد تاکید کرد: در بحث هوشمندی در سازمان اموال تملیکی به زودی به این نقطه می‌رسیم که می‌دانیم که صبح امروز چه کالاهایی از / در کدام انبارها وارد یا خارج شده‌اند.

    وی با بیان اینکه لایحه دو‌فوریتی اخیر می‌توانست در کاهش رسوب کالا موثر باشد، گفت: امیدواریم این لایحه سریع‌تر تعیین تکلیف شود چراکه سیاست ما این است که هدف این است که در مدیریت انبارها اختیارات قانونی داشته باشیم.

    همچنین در ادامه این مراسم با بیان اینکه یکی از برنامه‌های رییس جمهوری برای سازمان اموال تملیکی لایحه دو فوریتی مربوط به این سازمان بوده، اظهار داشت: این لایحه قضایی تدوین و به مجلس ارسال شده است. برنامه دیگر رییس جمهوری اصلاح ساختار سازمان اموال تملیکی بود که این اقدام انجام شده و نسبت به اخذ مجوز  4٧ پست مدیر کلی از سازمان امور استخدامی اقدام کرده ‌است.

    مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت:همچنین از برنامه های دیگر مورد نظر رییس جمهوری ساماندهی انبارها بوده که در حال پیگیری و رسیدگی این موضوع هستیم. بود. اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و کالاهایی تعیین تکلیف شدند کالاهایی که تا 20 سال در انبار باقی مانده بود.

    وی با اشاره به افزایش اظهارنامه‌ها ادامه داد: بسیاری از اظهارنامه‌های بالای 20 سال بوده‌اند که تعیین تکلیف نشده بودند. میزان اظهارنامه‌ها از مناطقی مانند فرودگاه امام و برخی استان‌ها در حالی که به  بیش از 2900 اظهارنامه می رسیدند امروز  به حدود 14 هزار اظهارنامه رسیده‌اند.

    اجتهادی با بیان اینکه انتظار ما از استانداران این است که به سازمان کمک کنند، گفت: مزایده خودروهای رسوبی را بدون هیچ مشکلی انجام دادیم و در بحث تعیین تکلیف این خودروها اقدام بزرگی انجام شد و پیشنهاد ما این است که منابع حاصل از فروش ماشین الات راه سازی در لایحه بودجه لحاظ شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو