فونیکسریمکسبهتام

مالکان محصولات مدیران خودرو بخوانند

کمپین خدمات زمستانه مدیران خودرو با تخفیف و هدایای ویژه

عصر خودرو- شرکت مدیران خودرو در راستای حمایت از مشتریان خود کمپین خدمات تعویض قطعات مصرفی را آغاز کرده است. جشنواره زمستانی مدیران خودرو از ۲۶ آذر الی ۱۵ دی ماه به مدت ۱۷ روز اجرا خواهد شد.

کمپین خدمات زمستانه مدیران خودرو با تخفیف و هدایای ویژه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این جشنواره با هدف شناسایی و پیشگیری مشکلات خودرو و کاهش هزینه تعمیرات برگزار میشود که شامل بازدید رایگان مواردی از قبیل عیب یابی با دستگاه،برسی عملکرد سیستم شارژ،سیستم برف پاکن وشیشه شور،سیستم بخاری و کولر خودرو،بازدید سطح مایع خنک کننده(ضد یخ)،بازدید روغن ها، 20درصد تخفیف قطعات مصرفی و 80 درصد تخفیف اجرت تعویض است.

    همچنین در پایان مدت کمپین که در تمامی نمایندگی های مجاز مدیران خودرو در کل کشور به اجرا گذاشته شده از میان مشتریانی که در طول جشنواره به نمایندگی ها مراجعه کرده باشند قرعه کشی برگزار و به 20 نفر که نام آنها از گردانه شانس خارج شود هدایای ارزنده ای اهدا خواهد شد.

    در نهایت به منظور حمایت از مشتریانی که خدمات رایگان آنها به پایان رسیده و بیشتر از 1/200/000 هزار تومان هزینه کرده باشند، 300 هزار تومان اعتبار جهت مراجعات بعدی تعلق خواهد گرفت و تا 8 ماه جهت استفاده از این اعتبار فرصت خواهند داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط