فونیکسریمکسبهتام

۲۹۰ میلیارد تومان کالا و خودرو توقیفی اموال تملیکی بوشهر به فروش رسید

عصر خودرو- مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: در مزایده الکترونیکی شماره ۲۶۳ آذرماه این سازمان به ارزش ۲۹۰ میلیارد تومان کالاهای توقیفی قابل مصرف و دارای مجوز فروش، خودروی سواری و ماشین آلات راهسازی متروکه و قاچاق به فروش رسید.

۲۹۰ میلیارد تومان کالا و خودرو توقیفی اموال تملیکی بوشهر به فروش رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، رحیم بهادری روز یکشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: در این مزایده الکترونیکی33 دستگاه از ماشین آلات راهسازی موجود در گمرک بوشهر به ارزش 136 میلیارد تومان و 36 خودروی باقیمانده از مزایده های شماره 565 و 566 به ارزش 129 میلیارد تومان به فروش رسید.

    وی افزود: مهرماه سال جاری که به دستور قضایی فروش خودروهای گمرک‌های کشور به این سازمان محول شد و با توجه به بیشترین تعداد خودرو و ماشین آلات راهسازی در سطح کشور که در گمرک‌های بوشهر وجود داشت، این اداره کل در مزایده الکترونیکی آذر ماه نیمی از کل فروش سازمان جمع آوری اموال تملیکی را در سطح کشور انجام داد.

    بهادری اضافه کرد: پس از دستور فروش خودروهای سواری و ماشین آلات راهسازی موجود در گمرک های بوشهر از سوی رئیس دستگاه قضا، 196 دستگاه ماشین آلات راهسازی متروکه موجود در گمرک بوشهر پس از اعاده شماری از آنها، به 128 دستگاه رسید که در روند آماده سازی پرونده برای فروش 33 دستگاه ماشین آلات راهسازی در مزایده شماره 263 آذر ماه در سامانه ستاد ایران بارگذاری و همگی بفروش رسید و باقیمانده آنها پس از روند تکمیل پرونده در مزایده ماه آینده بارگذاری می‌شود.

    وی ادامه داد: حراج حضوری شماره 140108 برای فروش بخشی از کالاهای موجود در انبارهای این سازمان فردا دوشنبه ( 28 آذرماه) در تهران برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط