فونیکسریمکسبهتام

اتوداکار: مدرن ترین مجتمع صافکاری تهران

عصر خودرو- تصادفات کوچک و بزرگ رانندگی یکی از مشکلاتیست که پیش روی تمامی مالکان خودروها بوده و ممکن است روزی برای هر شخصی رخ دهد، زیرا هر قدر هم که در هنگام رانندگی دقت کنید باز هم این امکان وجود دارد که براثر بی احتیاطی راننده ای دیگر، خودروی شما دچار خسارت شود. در چنین شرایطی تنها راه حل این است که ضمن حفظ خونسردی خود، خودروی خسارت دیده را به تعمیرگاه منتقل کنید تا در آن جا تدابیر لازم جهت بازگرداندن آن تا حد ممکن به حالت قبل را بکار گیرند.

اتوداکار: مدرن ترین مجتمع صافکاری تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به هر حال اگر خودروی شما در یک تصادف  رانندگی یا در اثر هرگونه ضربه ای دچار فرو رفتگی و خراشیدگی شده است، می توانید به اتوداکار، مدرن ترین مجتمع صافکاری تهران مراجعه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن خودروی خود را مانند روز اول و با حداقل افت قیمت تحویل بگیرید.

    صافکاری خودرو
    تعمیرات مربوط به ترمیم بدنه خودرو به عهده صافکاری است و اگر در اثر بروز حادثه ای سطح بدنه خودرو دچار فرورفتگی شود، برای این که به حالت قبل و پیش از حادثه بازگردد باید حتما به صافکاری مراجعه کنید. اگر شخصی که کار صافکاری را به عهده دارد واقعاً بر کار خود مسلط باشد، می تواند پس از بررسی محل آسیب دیده با توجه به محدوده و عمق خرابی ها، نوع صافکاری را تعیین کند و در کوتاه ترین زمان خودرو را به حالت اول بازگرداند.

    صافکاری به دو شکل با رنگ و بدون رنگ صورت می گیرد. ممکن است برای شما سوال باشد که چه زمانی صافکار می تواند تعمیر بدنه را بدون رنگ انجام دهد؟ در جواب می توان می گفت گاهی پیش می آید که بدنه خودرو به حدی آسیب می بیند که امکان صافکاری بدون رنگ وجود ندارد و صافکار باید یا قطعه خراب مثلا کاپوت خودرو را کاملا تعویض کند یا این که پس از بازگردانی ناحیه فرورفته با چکش کاری به حالت اول، قسمت ضربه دیده را به وسیله ی بتونه کاری با سایر قسمت ها هم سطح کند، اما گاهی نیز آسیب ها سطحی و در حد خراش و فرو رفتگی های کوچک هستند و با روش های صافکاری بدون رنگ و حتی پولیش محل آسیب دیده به حالت سابق، باز می گردند.

    نکته: در نظر داشته باشید که صافکاری قسمت های دوبل(قسمت های دو لایه بدنه) تنها از عهده افراد متخصص و کاربلد بر می آید و کار هر صافکاری نیست، زیرا ترمیم خرابی های این قسمت ها جزو سخت ترین بخش های صافکاری و نقاشی خودرو است.

    در مجتمع صافکاری اتوداکار کلیه خدمات صافکاری و نقاشی با مدرن ترین و پیشرفته ترین روش ها و تجهیزات روز دنیا ارائه می شود تا دیگر نگرانی از بابت ظاهر خودروی خود و افت قیمت آن نداشته باشید.

    صافکاری بدون رنگ
    در گذشته روش های دیگری برای صافکاری وجود داشت که علی رغم ترمیم بدنه خودرو آسیب هایی نیز به آن وارد می شد، اما امروزه و با گذشت زمان این روش های قدیمی مخصوصا در تعمیرگاه های تخصصی و مدرن به طور کامل منسوخ و در عوض روش های جدید جایگزین آن ها شده است که با حداقل آسیب، مشکلات بدنه خودرو را برطرف می کنند.

    صافکاری با این روش ها به کمک تجهیزات و ابزارآلات مخصوص و پیشرفته ای صورت می گیرد که همگی دارای کارایی یکسانی هستند، زیرا در نهایت منجر به بازگرداندن قطعه مورد نظر به حالت اولیه خود، بدون رنگ می شوند.

    همان گونه که گفته شد صافکاری بدون رنگ تنها در صورتی امکان پذیر است که آسیب ها سطحی و کم باشند. در روش های صافکاری بدون رنگ تمام نیرو وارده از سمت صافکار به قسمت داخلی قطعه وارد و به این ترتیب از آسیب دیدن سطح خارجی و رنگ خودرو جلوگیری می شود. مهم ترین روش هایی که در صافکاری بدون رنگ بکار می روند به وسیله این تجهیزات انجام می شوند:

    • ابزارهای چسپی
    • تگرگ کش
    • دستگاه مکنده
    • دستگاه نقطه زن
    • دستگاه هواگیر بی رنگ
    • دستگاه هات باک
    • میله های چرخشی، اهرمی و دم ماهی

    مزایای صافکاری بدون رنگ
    - ترمیم قطعات آسیب دیده بدون رنگ
    - تعویض نکردن قطعات خراب
    - جلوگیری یا به حداقل رساندن افت قیمت خودرو
    - تعمیر و صافکاری قطعات دوبل بدون نیاز به برش دادن آن ها
    - جلوگیری از وارد آمدن هرگونه آسیب به سطح و رنگ بدنه خودرو

    صافکاری PDR
    صافکاری پی دی آر به معنی تعمیر بدنه خودرو بدون رنگ است و یکی از رایج ترین روش های صافکاری بی رنگ به حساب می آید. در این روش قطعاتی که نیاز به اعمال فشار زیاد جهت بازگشت به حالت قبل را ندارند با استفاده از میله های PDR ترمیم می شوند. ابزارهای کار در این روش از جنس فولاد هستند و استحکام فراوانی دارند. بزرگترین مزیت استفاده از روش پی دی آر برای صافکاری بدون رنگ، دسترسی به نقاطی است که فضای کافی برای صافکاری ندارند، برطرف سازی ناهمواری های بدنه از قسمت زیرین و جلوگیری از ایجاد موج در سطح خودرو است.

    صافکاری به روش پی دی آر در مواردی که بدنه خودرو دارای فرورفتگی های کوچک که معمولا در اثر اصابت ضربه های خفیف یا حتی تگرگ ایجاد می شوند، است؛ کاربرد دارد. در این روش صافکار ابتدا به وسیله ی سشوار صنعتی محل آسیب دیده را حرارت می دهد و سپس با اعمال فشار به آن قسمت سطح قطعه را تراز می کند.

    در اکثر مواقع نیازی به گرم کردن محل آسیب دیده نیست و تنها با اعمال نیرویی برابر با مقداری که باعث آسیب دیدگی شده است، قطعه معیوب به حالت اول باز می گردد. تمیز و بی نقص از آب در آمدن صافکاری بدون رنگ با روش پی دی آر به مقدار مهارت صافکار بستگی دارد. در صافکاری های مدرن و تخصصی تعمیرکاران بسیار ماهری برای امر تعمیر و ترمیم بدنه خودروی آسیب دیده وجود دارد که با مهارت و تجربه بالای خود کار را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

    انجام صافکاری خودروی خارجی شما کار هر صافکار معمولی نیست و تمیز و بدون رنگ درآوردن سطح آسیب دیده آن، تنها به مهارت و تجربه نیاز دارد. با سر زدن به آرشیو عکس های خودروی مشتری های پیشین ما و نگاهی کوتاه به آن ها می توانید تفاوت را حس کنید. اتوداکار به عنوان مجهزترین و مدرن ترین مجتمع صافکاری خودرو در تهران، افتخار دارد که با ارائه کلیه خدمات صافکاری اعم از صافکاری با رنگ و بی رنگ با جدیدترین تجهیزات، شاسی کشی، هواگیری صافکاری بی رنگ، نقاشی باکیفیت ایده آل و ضخامت فابریک، ترمیم رنگ ریختگی خودرو، خش گیری و لیسه کشی سطح خودرو، واکس و پولیش حرفه ای و... در خدمت شما عزیزان باشد.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو