فونیکسریمکسبهتام

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان (۲۹)

۴ محصول جدید آریادیزل و یک برند جدید رونمایی شد

عصر خودرو-شرکت آریا دیزل در نخستین روز از نمایشگاه خودرو اصفهان، چهار محصول از دو برند را در حوزه خودروهای تجاری رونمایی کرد.

۴ محصول جدید آریادیزل و یک برند جدید رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱:۰۰
  • 1
  • 4 محصول جدید آریادیزل و یک برند جدید رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»؛ نیازی؛ قائم مقام شرکت آریا دیزل در حاشیه این مراسم گفت: سومین برند مجموعه آریا دیزل با نام کاما امروز با سه محصول معرفی شده است. وی افزود: دو کامیونت 6 تن با جای خواب و بدون جاخواب در کنار نسخه 9 تن این کامیونت از برند کاما معرفی شد و چهارمین محصول نیز کامیون باری 26 تن با برند C&C مجهز به گیربکس اتوماتیک است.

شرکت آریا دیزل از سال 2005 فعالیتش را در همکاری با بخش خودروهای تجاری برند رنو آغاز کرد و از سال 2014، برند C&C به سبد محصولات این خودروساز حوزه تجاری افزوده شد. این خودروساز همچنان به تولید کشنده های برند C&C که امضای آن تولید با گیربکس اتوماتیک از روز اول است ادامه داده اما به واسطه تحریم ها تولید کشنده سری T رنو منتهی به تحریم ها شد و همچنان متوقف است. نیازی در این زمینه گفت: البته با استمرار ارائه خدمات پس از فروش به محصولات رنو سعی داریم تا ارائه خدمات به این برند را ادامه دهیم.
قائم مقام آریادیزل در زمینه کامیون باری جدید این شرکت گفت: با بررسی هایی که در بخش تحقیقات بازار داشتیم متوجه شدیم که در بخش کامیون های باری مدت هاست محصول جدیدی برای پاسخ به بازار عرضه نشده لذا کامیون باری 26 تن با برند C&C را آماده عرضه کرده ایم که مهمترین نقطه تمایز آن مانند نمونه های کشنده این برند بهره گیری از گیربکس اتوماتیک است و قوای محرکه 420 اسب بخار یآن را در صدر کامیون های باری موجود در بازار از نظر نظر سطح توان قرار می دهد.
نیازی همچنین در زمینه معرفی کامیونت های جدید با برند کاما گفت: هدف اصلی ما برای 3 مدل کامیونت، صنایع FMCG، داریویی و به طور کلی محصولات تندمصرف است. وی زمان عرضه این محصولات را طی یک ماه آینده عنوان کرد و افزود : کیت محصولات C&C و کاما مدت هاست که وارد کارخانه شده و اکنون در حال تولید است و نخستین تحویل ها ابتدای دی ماه خواهد بود.
قائم مقام آریادیزل در زمینه مزایای کامیونت کاما در مقابل رقبا گفت: این کامیونت ها به واسطه الزامات استانداردی 85گانه به ترمز اضطراری، رادار خط‌خوان و ... مجهز شده اند اما در بخش طراحی به دلیل طراحی این کامیونت در استودیو تورین ایتالیا، طراحی داشبورد و به طور کلی نمای داخلی آن متمایز است و حس بهتری به راننده القا می کند. وی افرود: همچنین در بخش قوای محرکه به جای تمرکز بخش مهندسی روی انتخاب پرشتاب ترین گزینه برای حفظ ایمنی و کارایی، به سراغ نسخه قوی تر برای کشش بهتر رفتیم.
نیازی همچنین در زمینه قیمت محصولات جدید آریادیزل گفت : محصولات کاما از 6 تا 9 تن در دامنه قیمتی 1.360 تا 1.440 میلیون تومان با احتساب کلیه هزینه ها و کامیون باری 26تن C&C نیز با قیمت 3.350 میلیارد تومان به صورت نقد و لیزینگی قابل عرضه است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
      آرشیو