فونیکسریمکسبهتام

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان (۳۴)

حضور پررنگ پیلسان در شاه‌راه لجستیک کشور

عصر خودرو- مجتمع صنعتی پیلسان به عنوان پررنگ ترین تجاری ساز گروه ماموت حضور پررنگی در شانزدهیمن نمایشگاه خودرو اصفهان داشت. این شرکت در حال حاضر با دو کشنده ۴۴۰ و ۴۸۰ در بازار حضور دارد اما بر اساس گفته مدیران این مجموعه، پیلسان قرار است در سال آینده سبد کاملی از محصولات تجاری سبک و سنگین را به بازار عرضه کند.

حضور پررنگ پیلسان در شاه‌راه لجستیک کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مجتمع صنعتی پیلسان به عنوان یکی از زیرمجموعه های پرفروش گروه صنعتی ماموت، کار خود را از سال 1395 و با هدف تولید انواع تریلر و خودروهای تجاری آغاز کرد و در بدو ورود توانست جایگاه مناسبی در این بخش از بازار را در اختیار بگیرد.

اصلی‌ترین عامل موفقیت پیلسان در بازار تریلرها، بهره‌گیری از قطعات برند های معتبر جهانی، کیفیت بالای محصولات، قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش مناسب بود ضمن آنکه این شرکت توانست در مدت کوتاهی با تکیه بر دانش داخلی، انواع مختلفی از تریلرها را برای کاربری های مختلف توسعه دهد تا جایی که اکنون تنوع محصولات این شرکت در بخش تریلر به 3 مدل رسیده است که شامل تریلرهای تیغه، کفی و کمپرسی می شود.

این اما شروع فعالیت های پیلسان در بازار خودروهای تجاری بود چرا که از سال 1397 و در راستای توسعه کسب و کارهای این مجتمع صنعتی و با توجه به جایگاه مناسب نام پیلسان در بازار خودروهای سنگین کشور، طرح تولید کشنده های پیلسان آغاز و در نهایت نخستین محصول این شرکت در سال 1398 رونمایی و به بازار آمد.

لازم به ذکر است مجتمع صنعتی پیلسان قرار است طی سال آتی و سال آینده سبد خود را با اضافه کردن محصولات جدید در دسته سبک و سنگین تکمیل کند. این مجموعه در حال حاضر در بین تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین یکی بالاترین آمارهای فروش را به خود اختصاص داده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط