فونیکسریمکسبهتام

قیمت هر دستگاه تاکسی ون جدید پایتخت چقدر است؟

عصر خودرو- شهردار تهران قیمت هر دستگاه تاکسی ون جدید با ظرفیت جابجایی ۱۲ نفر را اعلام کرد.

قیمت هر دستگاه تاکسی ون جدید پایتخت چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی با اشاره به واگذاری تاکسی‌ ون‌های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: در سیزدهمین شنبه امید و افتخار  تاکسی ون با عنوان وانا و با ظرفیت جابجایی 12 نفر به چرخه حمل و نقل عمومی پایتخت در اختیار شهرداری تهران قرار گرفت.

    وی با اشاره به پرداخت قدرالسهم شهرداری تهران و وزارت کشور در ارتباط با تعداد تاکسی ون‌های جدید پایتخت افزود:  امیدواریم این قدرالسهم به عدد یک هزار دستگاه تا نوروز برسد و هم‌اکنون شهرداری تهران در ارتباط با 630 دستگاه قدرالسهم خود را پرداخت کرده‌ است.

    شهردار تهران تصریح کرد: با توجه به رونمایی تاکسی‌ ون‌های جدید در قالب سیزدهمین شنبه امید و افتخار عملاً این ون‌های سفید رنگ پس از شماره‌گذاری در اختیار رانندگان تاکسی ون قرار خواهد گرفت.

    زاکانی در خصوص قیمت تاکسی‌ ون‌های جدید و فرایند واگذاری این ون‌ها به رانندگان گفت: برای واگذاری این ون‌ها باید یک دستگاه ون سبز‌ رنگ اسقاط شود و راننده درخواستی را برای تحویل ون جدید بدهد. بر همین اساس 100 میلیون تومان بابت ون اسقاط شده محاسبه و به راننده پرداخت و همچنین 100 میلیون تومان نیز شهرداری تهران پرداخت می‌کند و 300 میلیون تومان هم در قالب وام 36 ماهه توسط وزارت کشور به آنها پرداخت می‌شود و مبلغ هر دستگاه ون یک میلیارد و سی میلیون تومان خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط