فونیکسریمکسبهتام

ایران خودرو امسال ۴۰ هزار دستگاه پژو پارس در کرمانشاه تولید می کند

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۶ هزار دستگاه پژو پارس در استان تولید شد گفت : تا پایان امسال تعداد خودروهای تولیدی به بیش از ۴۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

ایران خودرو امسال ۴۰ هزار دستگاه پژو پارس در کرمانشاه تولید می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، محمد ملکی روز دوشنبه در حاشیه بازدید استاندار کرمانشاه از مجموعه ایران خودرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت : مدت ها بود منتظر حضور استاندار کرمانشاه بودیم و خوشحالیم امروز این بازدید را انجام دادند چراکه برخی از مشکلات مجموعه در ستادهای تسهیل گذشته برطرف شده و برخی دیگر از مشکلات هم امروز در ستاد تسهیل با دستورات ایشان مرتفع خواهد شد.

    وی راه اندازی شیفت سوم کارخانه ایران خودرو را خبر خوشی از سوی استاندار دانست و در ادامه اظهار داشت : هم اکنون 580 نفر در مجموعه ایران خودرو مشغول فعالیت هستند و اگر شیفت سوم راه اندازی شود زمینه اشتغال برای 200 نفر دیگر هم فراهم می شود.

    ملکی از پیگیری برای تحقق طرح توسعه ایران خودرو در استان کرمانشاه خبر داد و گفت : این طرح که منجر به اشتغال زایی خوبی برای جوانان کرمانشاهی می شود، توسط استاندار و مجموعه مدیران پیگیری می شود.

    بر اساس این گزارش، تاسیس ایران خودرو کرمانشاه برمبنای مصوبه سفر مقام معظم رهبری در سال 1390 به کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت و در نیمه اول امسال حدود 18 هزار خودرو در این شرکت تولید شد.

    پروژه ایران خودرو صحنه از سال 94 کلید خورد و در سال 96 با ظرفیت تولید 120 دستگاه خودرو به بهره برداری رسید. هم اکنون 580 نیروی کار در این شرکت تولیدی مشغول به کار هستند و همچنین تولید خودروهای آپشنال با امکانات (مانیتور، رینگ آلمینیومی، سنسور باران چراغهای جلو و برف  پاک کن، نمایشگر باد لاستیک ها و ...) با کلاس های Xu7 , Xup , Tu5 را از ابتدای سال 1401 در دستور کار خود قرار داده است.

    کارخانه ایران خودرو کرمانشاه سوم مرداد 96 با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت و مسوولان محلی در نزدیکی شهر صحنه افتتاح شد.

    شهرستان صحنه با 77 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو