فونیکسریمکسبهتام

BYD تانگ الکتریکی: نمونه یک شاسی بلند باکیفیت چینی+عکس

عصر خودرو-تانگ یکی از پرفروش ترین خودروهای کمپانی بی وای دی در بازار چین است که در ادامه این مطلب نگاهی به تریم الکتریکی آن با نام کامل تانگ EV خواهیم داشت. این محصول در بازار چین با توجه به آپشن از ۳۸۵۰۰ تا حدود ۴۴ هزار دلار قیمت دارد و سازنده آن را به مدت ۶ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر نیز گارانتی کرده است.

BYD تانگ الکتریکی: نمونه یک شاسی بلند باکیفیت چینی+عکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، شاسی بلند الکتریکی تانگ از منظر ابعاد برابر با 4870 میلیمتر در طول، 1950 میلیمتر در عرض و 1725 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز 2820 میلیمتر است. این ابعاد حکایت از ساختمان خوش فرم و کابین توسعه یافته، این خودرو دارد.

در بخش پیشرانه مدل پایه از تپنده الکتریکی 241 اسب بخاری استفاده شده است. تریم پرچمدار نیز از دو موتور الکتریکی با مجموع خروجی 509 اسب بخار استفاده می کند.

BYD تانگ EV
انرژی مورد نیاز پیشرانه از باتری لیتیمی تامین می شود که برای تریم پایه برد حرکتی 565 کیلومتر و برای پرچمدار 505 کیلومتر را فراهم می کند.

شاخص صفر تا 100 کیلومتر در مدل تک موتور 8.9 ثانیه است اما در تانگ الکتریکی پرچمدار 4.4 ثانیه محاسبه شده است.

در بخش جعبه دنده تمامی تریم ها از نمونه تک سرعته استفاده شده است. باتوجه به جانمایی موتورهای الکتریکی، تریم مجهز به 2 موتور از سامانه تمام چرخ محرک پشتیبانی می کند.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است. رینگ های آلومینیومی در نمونه پایه 20 اینچی و در تریم پرچمدار 22 اینچی است.

بی وای دی تانگ الکتریکی
کابین بی وای دی تانگ الکتریکی یکی از بهترین های کلاس خود محسوب می شود. کیفیت بالای مواد اولیه و همچنین حضور فناورانه ها فضای جالبی را شکل داده اند.

از امکانات کابین می توان به: سیستم تهویه اتوماتیک با دسترسی اختصاصی برای ردیف عقب، استارت دکمه ای، درب صندوق الکتریکی برای باز و بسته بدون دخالت دست، نورپردازی هوشمند داخلی، ناوبری ماهواره ای، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر بزرگ لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی، بلوتوث، پورت یو اس بی، تنظیم الکتریکی صندلی ها با حافظه، سانروف پانورامیک الکتریکی، استراحتگاه دست هر دو ردیف، 2 سرنشین برای صندلی ردیف سوم، تنظیم الکتریکی فرمان به همراه حافظه، پاور ویندوز هر دو ردیف، آینه های الکتریکی مجهز به ریورز، گرم کن و تاشوی خودکار، برف پاک کن عقب و... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز امکاناتی شامل: ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک عقب و جلو، دوربین 360 درجه، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ای بی دی، دستیار ترمز، ترمز اضطراری، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، نور بالا و پایین اتوماتیک، هدلایت اتوماتیک، ایزوفیکس، ایربگ کامل غیر از جانبی ردیف عقب، سنسور باران و... قابل اشاره هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو