فونیکسریمکسبهتام

نماینده مجلس:

دولت بدون سنگ‌اندازی واردات خودرو را آزاد کند

عصر خودرو- نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: دولت باید بدون ملاحظه و سنگ اندازی و تفسیر داخلی مقررات واردات خودرو را آزاد کند زیرا با واردات انحصار بازار از بین می‌رود، سوءاستفاده به حداقل می‌رسد و خودروسازان داخلی ناچار به رقابت با خودروهای وارداتی می‌شوند.

دولت بدون سنگ‌اندازی واردات خودرو را آزاد کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، احد آزادی خواه درباه مشکلات صنعت خودروسازی، گفت: انحصار همواره موجب سوءاستفاده بوده است؛ هرچند صنعت خودروسازی در سال‌های تحریم خدماتی به کشور کرده اما اکنون وضعیت متفاوت شده و با توجه به اینکه خطرات جاده‌ای افزایش یافته و تصادفات بسیار شده، سزاوار نیست که مردم را وادار به انحصار غیرقابل دفاع کنیم.

    نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود سوءاستفاده و سوءتدبیر در صنعت خودروسازی، افزود: مجلس برای رفع مشکلات صنعت خودرو تدبیر و با تصویب قانون مجوز واردات خودرو را صادر کرد.

    وی اضافه کرد: دولت باید بدون ملاحظه و سنگ اندازی و تفسیر داخلی خود واردات خودرو را آزاد کند زیرا با واردات انحصار بازار از بین می‌رود، سوءاستفاده به حداقل می‌رسد و خودروسازان داخلی ناچار به رقابت با خودروهای وارداتی می‌شوند.

    عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس ادامه داد: اگر خودروسازان ملزم به رقابت با خودروهای خارجی شوند، کیفیت خودروهای داخلی ارتقا پیدا می‌کند، قیمت‌ها استاندارد می‌شود و ایمنی افزایش می‌یابد از سوی دیگر مردم حق انتخاب دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط