فونیکسریمکسبهتام

مدیر فروش برند لاماری در گفت و گو با «عصرخودرو» خبر داد:

افزایش عرضه لاماری ایما در فروش فوق العاده ۱۸ مهرماه+ جدول

عصر خودرو- شرکت آرین پارس موتور طی اطلاعیه ای از برنامه فروش فوق العاده کراس اوور لاماری ایما از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۸مهرماه خبر داد.

افزایش عرضه لاماری ایما در فروش فوق العاده ۱۸ مهرماه+ جدول
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱:۰۰

     علی موسوی خرم، مدیر فروش برند لاماری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر خودرو» گفت: به دلیل بیشتر بودن تقاضا نسبت به عرضه در مرحله های قبلی عرضه لاماری ایما؛ در فاز جدید ما نیز ملزم به عرضه این خودرو به صورت قرعه کشی شدیم و در همین راستا صفحه فروش محصولات لاماری به آدرس arian.iranecar.com راه اندازی شد تا متقاضیان بتوانند از طریق آن از صبح روز دوشنبه 18 مهرماه تا پایان پنج شنبه 21 مهرماه نسبت به ثبت نام برای شرکت در قرعه کشی این خودرو اقدام کنند. مدیر فروش برند لاماری در زمینه میزان عرضه در این مرحله گفت: با توجه به تقاضای بالا در مراحل قبل ما در این مرحله حدود 50 درصد رشد عرضه نسبت به مراحل قبلی فروش خواهیم داشت و به همین دلیل شانس متقضاین برای برنده شدن در قرعه کشی افزایش خواهد یافت. موسوی خرم افزود: فروش فوق العاده لاماری ایما در طرح جدید با موعد تحویل 90روزه و با 4گزینه رنگ سفید، مشکی، خاکستری و سبز پیش روی مشتریان خواهد بود. قیمت لاماری ایما در این طرح همانند طرح فروش قبلی 1.094 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. همچنین لازم به ذکر است که این طرح فروش برای سه دسته متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده، طرح حمایت از جوانی جمعیت و عادی برگزار خواهد شد.

    مدیر فروش برند لاماری پیشتر از برنامه شرکت آرین پارس موتور برای تولید بیش از 5هزار دستگاه از این خودرو در سال 1401 خبر داده بود.

    لازم به ذکر است که لاماری ایما هم اکنون در بازار با آگهی هایی به قیمت 1.350 تا 1.470 میلیارد تومان بسته به موجود بودن خودرو یا نزدیک بودن زمان تحویل آن عرضه می شود. لاماری ایما در زمره ده خودرو پرطرفدار بازار با حاشیه قیمت مناسب به حساب می آید که به صف خودروهایی همچون دیگنیتی، فیدلیتی و محصولات پرطرفدار ایران خودرو پیوسته و هنوز برای خرید آن صف تشکیل می شود که به همین واسطه، الزام فروش به صورت قرعه کشی هنوز برای آن وجود دارد.

    لاماری ایما (Lamari Eama) نخستین محصول سواری تولیدی شرکت آرین پارس موتور و نخستین محصول از برند لاماری است که از پیشرانه 1.5 لیتری توربو 195 اسب بخاری و گیربکس 7 سرعته دوکلاچه wet بهره می برد و بر اساس گفته مدیرعامل شرکت آرین پارس موتور تا پایان سال نسخه فول این خودرو نیز عرضه خواهد شد. همچنین احتمالا محصول دیگری از برند لاماری نیز تا پایان سال معرفی خواهد شد.

    * برای مشاهده جزییان شرایط فروش ویژه متقاضیان طرح عادی- قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اینجا کلیک کنید.

    ** برای مشاهده جزییات شرایط فروش ویژه متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اینجا کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو