فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ایران خودرو مطرح کرد:

خروج خودروهای قدیمی از خط تولید در راستای توجه به کیفیت و سلیقه بازار

عصر خودرو- جایگزین های سمند و پژو ۴۰۵ در گروه صنعتی ایران خودرو خانواده دنا، تارا و سورن پلاس خواهد بود.

خروج خودروهای قدیمی از خط تولید در راستای توجه به کیفیت و سلیقه بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش خبرنگار عصر خودرو، در هشتمین ماهی که خطیبی سکان ایران خودرو را به دست گرفت، امروز هیچ خودروی ناقصی در پارکینگ های این شرکت وجود ندارد.

    ‌خطیبی در مراسم خروج سمند و 405 از خط تولید ایران خودرو تبریز مطرح کرد: بحران قطعات الکترونیکی هرگز نتوانست خط تولید ایران خودرو را منوقف کند. وی افزود، صنعت خودرو یک صنعت تیراژ محور است و برای این که بتوان موانع را در تولید برطرف کرد، باید ابتدا گلوگاه ها شماسایی شود.
    مدیرعامل ایران خودرو اضافه کرد: در نقطه ای که ایستاده‌ایم، از بحران ها فاصله گرفته ایم ولی با نقطه اوج تولید همچنان فاصله داریم و حرکت به سوی مسیر ترقی همچنان ادامه دارد.
    امسال قرار است 750 هزار خودروی کامل در تمامی گروه های سبک و سنگین تولید و ارائه کنیم.
    خطیبی افزود: تمامی هشت محور دستورات ریاست محترم جمهور به صنعت خودرو تا کنون اجرایی شده است. افزایش 50 درصدی تولید، ورود به حوزه خودروهای برقی، خالی شدن پارکینگ ها از خودروهای ناقص و خروج خودروهای قدیمی از خط تولید همگی در این بازه زمانی محقق شده است. وی همچنین افزود: در حوزه صادرات هم اقدامات مهمی صورت گرفته که از جمله مهم ترین آن ها می توان به صادرات تارا و کشنده آتامان به روسیه و صادرات خانواده دنا به کشور ونزوئلا اشاره کرد.
    خطیبی افزود: عرضه کالا در بورس باعث کاهش قیمت 50 تا 60 میلیون تومانی در بازار شد. اگر بحث قیمت گذاری برای تمامی خودروها مثل هایما اس 5 برطرف شود، شرایط لیزینگی را می توان برای دیگر محصولات هم اعمال کرد.
    مدیرعامل ایران خودرو در انتها با بیان اینکه خودروی «سمند» تبلور صنعت ملی بود خبر داد: خودروهای ری‌را و TF21 نیز که دنباله رو مسیر سمند در حوزه شکوفایی صنعتی کشور هستند به زودی وارد مسیر انجام تست‌های ایمنی خواهند شد تا بتوان به زودی این دو محصول را نیز به صورت رسمی به بازار معرفی و ارائه کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو