فونیکسریمکسبهتام

پارس کوشان نمایندگی دستگاه دیاگ موتور و ماشین

عصر خودرو- دستگاه دیاگ یک قطعه بسیار مهم است که با استفاده از آن می توانید عیب یابی خودرو را به آسان ترین شکل ممکن انجام دهید. در واقع با وجود این دستگاه مشکلات موجود در خودرو به راحتی شناسایی می شود و تعمیرکار بهتر می تواند تعمیر را انجام دهد.

پارس کوشان نمایندگی دستگاه دیاگ موتور و ماشین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، دستگاه دیاگ یک قطعه بسیار مهم است که با استفاده از آن می توانید عیب یابی خودرو را به آسان ترین شکل ممکن انجام دهید. در واقع با وجود این دستگاه مشکلات موجود در خودرو به راحتی شناسایی می شود و تعمیرکار بهتر می تواند تعمیر را انجام دهد. نکته مهمی که باید به آن دقت کرد این است که فروش دستگاه دیاگ به شکل های مختلفی قابل انجام است. از همین رو نمایندگی دستگاه دیاگ ماشین و موتور نیز بهترین برندهای این محصول را عرضه می کند تا افراد بتوانند به بهترین شکل ممکن از آن بهره ببرند.

    نحوه عملکرد دستگاه دیاگ چگونه است؟

    دستگاه دیاگ یکی از بهترین ابزارهایی است که با استفاده از آن می توانید مسائل مختلف را در داخل خودرو شناسایی کنید. به همین علت از شما درخواست می شود که حتما به عملکرد دستگاه دیاگ هم دقت داشته باشید. برای اتصال دیاگ به خودرو باید از پورت OBD استفاده کنید. زمانی که شما دیاگ خودرو را به این پورت متصل می کنید، کدهای کامپیوتری خودرو از این طریق خوانده می شوند. البته برای اینکه بتوان این کدها را معنا کرد، باید حتما از نرم افزارهای به خصوص برای این کار بهره برد. در واقع آنالیز دقیق و حرفه ای کدها با کمک دستگاه دیاگ صورت می گیرد و نتایج نهایی برای شما نمایش داده می شود. با انجام این کارها متوجه این موضوع خواهید شد که مشکل اساسی خودرو در کجاست و چگونه باید برای رفع آن اقدام کرد.

    انواع دستگاه دیاگ که باید آن را بشناسید

    امروزه انواع مختلفی از دستگاه دیاگ در حال عرضه به بازار است که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. بر همین اساس به شما توصیه می کنیم که برای خرید دستگاه دیاگ حتما به نوع آن دقت کافی را داشته باشید. دیاگ های شرکتی از بهترین نوع این محصولات هستند که شما می توانید به صورت ویژه از آن ها استفاده کنید. دیاگ شرکتی به محصولی گفته می شود که توسط یک شرکت خودروسازی خاص تولید می شود. از همین رو مدل های خودرو مختلف یک شرکت می توانند که از دیاگ شرکتی برای خود بهره ببرید. اگر بخواهیم مثالی در این مورد بزنیم، باید به دستگاه دیاگ GDS اشاره کنیم. این محصول به صورت ویژه برای برندهای کیا و هیوندای  تولید شده است و به راحتی نیاز شما را برطرف خواهد کرد. به همین علت برای تشخیص مسائل موجود در خودروهای هیوندای و کیا می توان از این دستگاه بهره برد.
    دیاگ های مولتی برند نیز نوع دیگری از این محصولات هستند که برای برندهای مختلف خودروسازی به کار می روند. ساخت این نوع از دیاگ ها با سازوکار خاصی صورت می گیرد که شما هم می توانید برای آن برنامه ریزی لازم را انجام دهید. دیاگ مولتی برند می تواند به آسانی به مدل های مختلف ماشین اتصال پیدا کرده و آن را عیب یابی کند. دستگاه دیاگ G-SCAN یکی از بهترین محصولاتی است که شما می توانید از آن استفاده کنید. این دستگاه قدرت عیب یابی بسیار بالایی دارد و در کمترین زمان مشکل خودرو را به شما اعلام می کند.

    موارد مهم در خرید دستگاه دیاگ خودرو

    چنانچه شما قصد دارید که خرید دستگاه دیاگ را انجام دهید، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید که در نوع خود حائز اهمیت هستند. در واقع نوع نیاز شما به این دستگاه ثابت می کند که تا چه اندازه به آن نیاز خواهید داشت. به طور مثال سرعت عملکرد دستگاه دیاگ ماشین یکی از ویژگی های مهمی است که باید به آن دقت داشته باشید. همچنین باید بررسی کنید که آیا دستگاه شما قابلیت آپدیت نرم افزاری دارد یا خیر. در داخل دستگاه دیاگ موتور یک پردازشگر وجود دارد که به خوبی آنالیز خودرو را انجام می دهد.
    به همین علت شما باید قابلیت های موجود در این دستگاه را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دهید. برخی از دیاگ ها به صورت کابلی به ماشین متصل می شوند و بخشی دیگر با استفاده از بلوتوث اتصال پیدا می کنند. همچنین این نکته را مدنظر قرار دهید که دستگاه دیاگ شما قابلیت لمسی دارد. در نهایت حتما نگاهی نیز به وزن و حجم دستگاه داشته باشید تا بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.
     

    پارس کوشان؛ فروشنده بهترین دستگاه دیاگ ماشین و موتور

    امروزه خرید و فروش دستگاه دیاگ بیش از هر زمان دیگری صورت می گیرد. به همین علت شما این فرصت را خواهید داشت که بهترین نوع این دستگاه را از گروه صنعتی پارس کوشان دریافت کنید. خوشبختانه محصولات دیگری همچون انژکتور شور موتور ماشین نیز توسط این شرکت ارائه می شود که شما می توانید نیاز خود را از این طریق برآورده سازید. دیاگ های ارائه شده توسط گروه صنعتی  پارس کوشان قابلیت کار بر روی مدل های مختلف دستگاه دیاگ را دارند. به همین علت شما می توانید که بهترین مدل مدنظر خود را به آسانی خریداری کنید.
    همچنین این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بهترین خدمات را برای شما ارائه دهد. امروزه دستگاه دیاگ برای انواع مختلف موتورها در دسترس است که شما می توانید به صورت ویژه از آن بهره ببرید. اگر به دنبال دستگاه دیاگ موتور هستید، باز هم این محصول برای شما بسیار عالی خواهد بود پس برای خرید آن از بهترین راهکار ممکن بهره ببرید. همچنین شرکت پارس کوشان برای محصولات خود گارانتی یک ساله نیز در نظر گرفته است که  به همین علت می توانید به آسانی از این محصول ارزشمند را به صورت مطمئن و بدون نگرانی خاصی برای خود خریداری کنید.

    سخن نهایی

    دستگاه دیاگ یک ابزار فوق العاده برای عیب یابی ماشین و موتور است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. به همین علت شما این فرصت را خواهید داشت که با خرید این دستگاه به راحتی مسائل مختلف را متوجه شوید و برای حل آن ها اقدام کنید. در این راستا شاهد آن هستیم که شرکت پارس کوشان بهترین انواع دستگاه دیاگ را با قیمت و شرایط مناسب تحویل مشتریان خود می دهد. به همین علت شما هم می توانید که در سریع ترین زمان ممکن برای حل مشکل خود اقدام کنید.
    شماره تماس های پارس کوشان
    تلفن تماس : 09123949289
    تلفن بخش آموزش: 09395945346

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو