فونیکسریمکسبهتام

شاسی بلند ۴۰۰ هزار دلاری فراری به بازار آمد

عصر خودرو- فراری از شاسی‌بلند ۱۲ سیلندر Purosangue، با قیمت نزدیک به ۴۰۰ هزار یورو (۳۹۷ هزار دلار)، رونمایی کرد که رانندگان فوق‌العاده‌ ثروتمندی را هدف قرار می‌دهد که هنوز آماده حرکت تمام الکتریکی نیستند.

شاسی بلند ۴۰۰ هزار دلاری فراری به بازار آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، اگرچه این برند ایتالیایی که به دلیل لوگوی اسب‌های خود مشهور است، دیر وارد بازار شاسی‌بلند شد، مطمئن است که سبک خودروی اسپرت لوکس Purosangue  یا Thoroughbred  این مدل را متمایز خواهد کرد.

    بندتو ویگنا، مدیرعامل فراری اعلام کرد که ترجیح می‌دهد تا Purosangue چهار در و چهار صندلی را که حداکثر سرعت آن بیش از 310 کیلومتر در ساعت (190 مایل در ساعت) است، به‌عنوان یک خودروی اسپورت همه‌کاره توصیف کند تا اینکه تنها یک خودروی شاسی‌بلند باشد.

    این معضل پیش روی بسیاری از خودروسازان معتبر را نشان می‌دهد. سرمایه‌گذاران خودروساز برقی تسلا را به با ارزش‌ترین شرکت صنعت تبدیل کرده‌اند و سیاست‌گذاران در سراسر جهان ضرب‌الاجل‌هایی را برای توقف فروش خودروهای احتراقی تعیین می‌کنند اما گروه بزرگی از مصرف‌کنندگان هنوز خواهان وسایل نقلیه بنزین سوز هستند و مایلند قیمت‌های بالاتری برای آنها بپردازند.

    فراری برقی‌سازی را در طرح تجاری خود در ماه ژوئن پذیرفت اما در مسیری آهسته به سمت هدف خود می‌رود. مدیران از ارائه جزئیات در مورد احتمالی نسخه‌های برقی با باتری یا پلاگین Purosangue در آینده اجتناب کردند.

    این خودرو یکی از گران‌ترین خودروهای شاسی بلند خواهد بود و تحویل در سه ماهه دوم سال 2023 از اروپا آغاز می‌شود.

    پس از اینکه فراری در سال 2018 اعلام کرد که یک خودروی شاسی تولید خواهد کرد، حدود چهار سال طول کشید تا Purosangue توسعه یابد.

    فراری که در حال حاضر چهار خودروی هیبریدی را در محدوده خود دارد، وعده ارائه 15 مدل جدید را بین سال آینده تا 2026 داده است، از جمله اولین خودروی تمام الکتریکی خود که در سال 2025 انتظار می‌رود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو