فونیکسریمکسبهتام

برای نخستین بار پس از ۱۳ سال حضور در صدر کیفیت ارائه خدمات پس از فروش

ایساکو بر روی سکوی اول خدمات پس از فروش کشور ایستاد

عصر خودرو-کسب رتبه یک طی حدود دو دهه گذشته آرزوی بسیاری از فعالان در حوزه خدمات پس از فروش خودرو در کشور بوده است و هیچ شرکتی تا کنون موفق به کسب این رتبه نشده بود. شرکت ایساکو بعد از ۱۳ سال کسب عنوان نخست کیفیت ارائه خدمات پس از فروش در کشور برای نخستین بار موفق به کسب رتبه یک خدمات پس از فروش در کشور شد و تنها شرکت فعال این حوزه در ایران با ۳ستاره به حساب می آید.

ایساکو بر روی سکوی اول خدمات پس از فروش کشور ایستاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بابک سلاجقه؛ مدیرعامل ایساکو در زمینه تفاوت رتبه یک با مقام اول در زمینه خدمات پس از فروش طی کنفرانس خبری گفت: خدمات پس از فروش خودرو از جنبه های مختلفی شامل سیستم فالوآپ نمایندگی‌ها، سیستم تلفنی بیان نظرات و انتقادات مشتری و ... ارزیابی می شود و به این روش امتیازات مختلفی را کسب می کنند. به گفته مدیرعامل ایساکو در سال جاری گروه صنعتی ایران خودرو طی یک هماهنگی بین ایساکو، شبکه تامین و ... موفق به رشد قابل توجه شاخص های ارزیابی شد و با بالاترین امتیازها ضمن حفظ مقام اول کیفیت خدمات پس از فروش برای نخستین بار در کشور موفق به کسب رتبه یک با امتیاز 85.92 شد.

مدیرعامل ایساکو شمار نمایندگان این شرکت در 277 شهر کشور را 651 عدد عنوان کرد و افزود : هم اکنون 12500 نفر در شبکه ایساکو سراسر کشور مشغول فعالیت هستند و این شرکت به دنبال توسعه نمایندگان به ویژه در کلانشهر ها است. سلاجقه اضافه کرد: طی بررسی های به عمل آمده نزدیک به 75 درصد از نارضایتی های مردم به عدم تامین به موقع قطعات مربوط می شود و در این راستای برای رضایت مشتریان اقدام به تشخیص قطعات پرمصرف و انبار آن ها در نمایندگی شهرهای مختلف کرده ایم که در صورت نیاز قطعات از محل انبار تامین می شود و در نتیجه این اقدام، نارضایتی ناشی از عدم تامین به موقع قطعات از 75 به 25 درصد کاهش پیدا کرده است.

از جمله مواردی که ایساکو با ارتقاء آن ها در مسیر کسب رتبه یک موفق شده می توان به کاهش مدت زمان تعمیر از 1.8 روز به 1.5 روز اشاره کرد که به گفته مدیرعامل ایساکو قرار است این میزان تا پایان سال به یک روز کاهش پیدا کند.

ایساکو با کسب امتیاز کل بیش از 85، نتیجه عملکرد بیش از 80 و ضریب خدمت 75 موفق به کسب رتبه اول خدمات پس از فروش برای نخستین بار در کشور شده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط