فونیکسریمکسبهتام

بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد (۳۰)

نمایش نسخه های جدید دایون Y۵

عصر خودرو:صنایع خودروسازی ایلیا در نخستین حضور نمایشگاهی‌اش در مشهد، نسخه های جدیدی از شاسی بلند شاسی مستقل دایون Y۵ را به نمایش گذاشت.

نمایش نسخه های جدید دایون Y۵
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲:۰۰
  • خودروسازی ایلیا در بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد
  • خودروسازی ایلیا در بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد
  • خودروسازی ایلیا در بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد
  • نمایش نسخه های جدید دایون Y5

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»؛ حدود یک سال از آغاز عرضه شاسی بلند دایون Y5 توسط خودروسازی ایلیا به بازار می گذرد و طی ماه های اخیر این خودروساز رنگ های جدید را برای ایجاد تنوع به خانواده دایون Y5 افزوده است که از آن جمله می توان به نوک مدادی، آبی اقیانوسی و قرمز اشاره کرد. Y5 در بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد که از قضا نخستین حضور خودروساز یایلیا در یک نمایشگاه عمومی نیز به حساب می آید در دو نسخه جدید آفرودی و آپشنال به نمایش در آمد.

این شاسی بلند در زمره دو شاسی بلند با شاسی مستقل بازار ایران قرا می گیرد که از پیشرانه 2 لیتر یتوربو میتسوبیشی با حداکثر توان 202 اسب بخار و حداکثر گشتاور 280 نیوتون متر بهره می برد و انتقال قدرت به هر 4 چرخ آن از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک صورت می گیرد و کنترل حرکت هر 4چرخ و هویت آفرودی ای خودرو بر عهده سیستم ساخته شده توسط برند معتبر BorgWarner است. از جمله امکانات رفاهی این شاسی بلند می توان به آینه های برقی جانبی با گرم‌کن، تهویه مطبوع دیجیتال با تنظیم مستقل برای سرنشینان عقب، دو کیسه هوا، ورود و استارت بدون کلید، دوربین عقب، کروز کنترل ، نمایشگر لمسی 8 اینچی، 8 بلندگو، پوشش چرم مصنوعی صندلی ها، تنظیم برقی 6 جهته با گودی کمر صندلی راننده و ... اشاره کرد. حال خودروسازی ایلیا در نسخه آپشنال امکانات جدیدی نظیر دوربین 360درجه، سیستم هشدار نقاط کور، سنسور جلو و عقب و تریم چوب یا فیبر کربن روی تریم داخلی درها را در نظر گرفته که قیمت این خودرو را به حدود 1.2 میلیارد تومان می رساند.
همچنین نسخه جذاب و متفاوت آفرودی دایون Y5 که توسط خودروسازی ایلیا به صورت کامل قابل اجرا است به تجهیزاتی مانند سایه‌بان جانبی ، کیت ارتفاع و تعلیق، سپرهای کاستوم جلو و عقب، رکاب، باربند، محافظ های اینترکولر، گیربکس و باک و ... مجهز شه که برند عمده این تجهیزات نام معتبر IRONMAN است و دایون Y5 در این نسخه با اضافه بهایی حدود 300 میلیون تومان قابل عرضه است.
دایون Y5 هم اکنون در بازار 1.049 میلیارد تومان قیمت دارد و صنایع خودروسازی ایلیا همچنان به عرضه آن و ایجاد شبکه گسترده خدمات پس از فروش ادامه می دهد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط