فونیکسریمکسبهتام

بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد (۲۷)

معاون فروش کرمان موتور در گفت‌وگو با «عصرخودرو» خبر داد: شاسی‌بلند جدید کرمان موتور به بازار می‌آید

عصر خودرو- شرکت کرمان موتور که با رویه ای جدید به تازگی از هویت بصری تازه این خودروساز در کنار نخستین محصول بر پایه پلتفرم اختصاصی PS-۱ رونمایی کرده است حضوری فعال در بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد دارد و گل سرسبد غرفه این خودروساز فست بک جدید J۷ است.

معاون فروش کرمان موتور در گفت‌وگو با «عصرخودرو» خبر داد: شاسی‌بلند جدید کرمان موتور به بازار می‌آید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، محمدرضا پورکاظمی؛ معاون فروش کرمان موتور در گفت و گو با خبرنگار «عصر خودرو» در حاشیه این نمایشگاه و در زمینه زمان، قیمت و نحوه عرضه محصول جدید KMC J7 گفت: در حال حاضر 300 دستگاه از خودرو J7 به تولید رسیده و در حال طی کردن مراحل خذ مجوزهای استاندارد و محیط زیست و شماره گذاری هستیم که 90 درصد آن انجام شده و به محض نهایی شدن آن، عرضه J7 از اواسط شهریور ماه با قیمت حدود 1.2 میلیارد تومان به صورت نقد و اقساط آغاز خواهد شد که با توجه به فروش فوق العاده و اینکه خودروها تولید شده اند، تحویل بصورت فوری خواهد بود.

    پورکاظمی در زمینه پروژه PS-1 گفت : این پروژه شامل سه بخش است که طی سه سال محقق می شود. نخستین پروژه یک سدان اقتصادی برای سال 1402 است که اواخر امسال تولیدش شروع می شود اما عرضه در سال 1402 آغاز خواهد شد و بعد از آن یک سدان متوسط و سپس یک کراس اوور بر پایه همین پلتفرم عرضه خواهد شد. پورکاظمی در زمینه قیمت نخستین سدان اختصاصی و اقتصادی کرمان موتور گفت: سدان اقتصادی ما قیمتی حدود 400 میلیون تومان خواهد داشت.

    معاون فروش کرمان موتور در زمینه دیگر محصولات آینده این خودروساز گفت: طی 6ماهه دوم سال، محصول جدیدمان که یک شاسی بلند با همکاری شرکت JAC است را معرفی خواهیم کرد و در سال آینده پیکاپ T8 اتوماتیک را برای عرضه به بازار آماده خواهیم کرد و برنامه داریم تا هر سال یک محصول جدید به سبد محصولاتمان علاوه بر سرمایه گذاری های خودمان اضافه کنیم.

    پورکاظمی در زمینه آخرین وضعیت برخی تعهدات معوق روی محصول S3 این شرکت گفت: در حدود 6 ماه است که فروش S3 را در بازار نداشته ایم چرا که شرکت JAC در ارسال برخی قطعات الکتریکی و تامین آن مشکل داشت. وی افزود: آخرین زمان تحویل ما به مشتریان فروردین ماه 1401 بوده که بعد از آن تعهدی ایجاد نکردیم تا ارسال قطعات منظم و مشخص شود تا سپس عرضه را آغاز کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو