فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پایگاه‌ها و ناوگان اورژانس کشور خبر داد

ظرفیت تامین و تولید سالانه ۲۱۰۰ دستگاه آمبولانس در ایران‌خودرو دیزل

عصر خودرو- مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، آمادگی داریم تا سالانه نسبت به تامین و تولید دوهزار دستگاه ون آمبولانس و بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس اقدام کنیم.

ظرفیت تامین و تولید سالانه ۲۱۰۰ دستگاه آمبولانس در ایران‌خودرو دیزل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، مهدی خطیبی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پایگاه‌ها و ناوگان اورژانس کشور، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و روز پزشک، ایران‌خودرو دیزل را یکی از موفق‌ترین مجموعه‌‌های خودرویی کشور خواند و گفت: در برنامه‌های امسال این شرکت تولید 25 هزار دستگاه خودرو نیمه‌سنگین و سنگین برنامه‌ریزی شده که نسبت به سال گذشته 250 درصد افزایش خواهد داشت.

    وی با بیان این‌که در پنج ماهه ابتدایی امسال ایران‌خودرو دیزل رشد 200 درصدی تولید را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم زده است، تصریح کرد: با افزایش تولید،  چهار هزار نفر نیروی کار جدید به مجموعه افزوده می‌شود و به این ترتیب یکی از دغدغه‌ها در زمینه اشتغال که مورد نظر مقام معظم رهبری نیز است، در این حوزه رفع خواهد شد.
    وی گفت: از سال 1380 تاکنون 3930 دستگاه آمبولانس توسط ایران‌خودرو دیزل عرضه شده که نشانگر سهم 60 درصدی ایران خودرو دیزل در آمبولانس‌های کشور است.

    خطیبی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو در کشور روسیه، استقبال مردم این کشور از محصولات ایران‌خودرو را حیرت‌انگیز دانست و گفت: این موضوع نشان دهنده عزت ایران و نظام اسلامی در سایر کشورهاست.

    وی عقد تفاهم نامه صادرات هزار دستگاه آتامان، کشنده ایران‌خودرو دیزل را اقدامی مهم در مسیر افزایش سهم محصولات ایرانی در بازارهای جهانی عنوان کرد و گفت: به‌زودی برای سایر صادرات محصولات هم قرارداد منعقد خواهد شد و شاهد تردد خودروهای ایران‌خودرو در جاده‌های روسیه خواهیم بود.

    مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: این ظرفیت در گروه صنعتی ایران‌خودرو وجود دارد تا نیاز نظام درمان کشور از منظر کمی و کیفی را تامین کند.

    وی با اشاره به تحویل 56 دستگاه ون آمبولانس و 20 دستگاه اتوبوس آمبولانس گفت: یکی از دغدغه‌های مصرف‌کنندگان که به درستی وجود دارد، خدمات پس از فروش محصولات با کاربری آمبولانس است که برهمین اساس شرکت ایساکو با 670 نمایندگی در سطح کشور در کنار نمایندگی های شرکت گواه که ارایه دهنده خدمات پس از فروش محصولات ایران‌خودرو دیزل است، متعهد به ارایه خدمات مناسب به این خودروها شدند.

    خطیبی تصریح کرد: با ارایه محصول با کیفیت و خدمات مناسب به دنبال اثبات توانمندی‌های ایران‌خودرو در تامین نیازهای بازار کشور هستیم.

    وی با بیان این‌که در حوزه تولید سواری و تجاری به دنبال ارتقای کیفیت محصولات و سطح رضایتمندی مشتریان هستیم، تصریح کرد: آماده تامین توقعات وزارت بهداشت با دریافت بازخورد کیفی محصولات هستیم و نهایت کوشش خود را در این مسیر به‌کار خواهیم‌ بست.

    وی افزود: شاخص‌های منفی محصولات کاهش قابل توجهی یافته و این موضوع در کاهش مراجعات مشتریان به نمایندگی‌ها مشهود است.

    خطیبی با بیان این‌که دغدغه تعداد تولید رفع شده و ارتقای کیفیت محصولات در اولویت قرار دارد، گفت: 279 پروژه کیفی تعریف شده و با جدیت به دنبال اجرای آن‌ها هستیم، افزون بر این تولید بدون کسری نیز سبب افزایش 25 درصدی شاخص‌های کیفیت محصولات شده است.

    گفتنی است، در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پایگاه‌ها و ناوگان اورژانس کشور، هم‌زمان 38 پایگاه اورژانس در سطح کشور با حضور بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و میعادفر رییس اورژانس کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو