فونیکسریمکسبهتام

ماشین های بازی پابجی موبایل

عصر خودرو- اگر شما هم جزء بازیکنان بازی پابجی باشید، با انواع ماشین‌های بازی پابجی موبایل آشنایی دارید. ماشین‌های بازی پابجی موبایل تنوع زیادی دارند. در این بازی، ‌شما می‌توانید با انواع مختلف وسایل نقلیه در درون بازی تردد کنید. ماشین‌ها در این بازی از اهمیت زیادی برخوردار هستند و گیمرها می‌توانند با در اختیار داشتن آن‌ها، مسافت‌های دور را در بازی طی کرده و امتیازات بیشتری دریافت کنند.

ماشین های بازی پابجی موبایل
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در بازی پابجی ماشین‌های مختلفی وجود دارند و هرکدام نیز دارای کاربردهای منحصر به فردی هستند. در بازی پابجی شما می‌توانید اسکین بسیاری از ماشین‌ها را خریداری و دانلود کنید. برای این کار، به یوسی در درون بازی نیاز پیدا می‌کند. شما می‌توانید یوسی رایگان را با روش‌های مختلف به دست آورید. برخی دیگر از گیمرها با خرید یوسی، راه‌ کوتاه‌تری را طی کرده و سریع‌تر به ماشین مورد نظر خود در بازی پابجی موبایل برسید. در این مطلب، علاوه بر بررسی ماشین‌ های بازی پابجی موبایل، یک وبسایت معتبر برای تهیه یوسی معتبر را نیز معرفی خواهیم کرد.

    انواع ماشین های پابجی موبایل

    در بازی پابجی وسایل نقلیه مختلفی وجود دارند و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در این بازی، وسایل نقلیه شامل موتور سیکلت، جیپ، خودروهای تزئینی و غیره است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

    ماشین‌های UAZ1 در بازی پابجی و مشخصات آن‌ها

    یکی از انواع ماشین‌ها و وسایل نقلیه که در بازی پابجی موبایل وجود دارد، خودروهای مدل UAZ1 هستند. در این بازی، 4 مدل مختلف از این خودرو وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی‌هایی هستند. انواع مختلف این نوع از ماشین در پابجی عبارتند از Armored UAZ، Hard Top، Soft Top و Open Top. شما می‌توانید برای به دست آوردن این ماشین‌ها از FlareGun استفاده کنید. ماشین‌های UAZ در بازی سرعت زیادی دارند و سرعت آن‌ها به 116 کیلومتر بر ساعت نیز می‌رسد. در این ماشین‌ها، چهار سرنشین قرار می‌گیرند؛ بنابراین تمام هم تیمی‌های شما نیز می‌توانند با شما همسفر شوند.

    یکی از نکاتی که در مورد این ماشین‌ها باید در نظر بگیرید این است که صدای زیادی دارند. این مورد سبب می‌شود که در هنگام استفاده از ماشین‌های UAZ، دشمنان صدای آن را بشنوند و از موقعیت مکانی شما آگاه شوند. در این صورت باید در هنگام استفاده از چنین خودروهایی، شرایط استفاده از آن را نیز بدانید تا در بازی دچار مشکل نشوید.

    موتورسیکلت در بازی پابجی موبایل

    یکی از وسایل نقلیه در بازی پابجی، موتور سیکلت است. این وسیله، تنها برای دو نفر جا دارد و همچنین امنیت آن نیز زیاد نیست؛ زیرا دشمنان به راحتی می‌توانند شما را هدف قرار دهند. بهتر است که از موتورسیکلت در حاشیه‌های مپ خود و مناطق در حال محو شدن استفاده کنید.

    نوع دیگری از موتورسیکلت نیز در این بازی وجود دارد که به یک Sidecar متصل است. این وسیله، سرعت کمتری نسبت به موتورسیکلت معمولی دارد. برای استفاده از این نوع موتور سیکلت نیز باید مراقب اطراف خود باشید؛‌ زیرا از پوشش مناسبی برخوردار نیست.

    ماشین‌ های Buggy و Dacia 1300 در بازی پابجی موبایل

    دو مدل دیگر از ماشین های بازی پابجی موبایل عبارتند از Buggy و Dacia 1300. ماشین Buggy یک خودروی 2 سرنشین است. با توجه به ساختار این ماشین، بهتر است که در مپ‌های بیابانی از آن استفاده کنید. همچنین، با توجه به پوشش کمی که ارائه می‌کند، امنیت چندان مناسبی نیز نخواهد داشت و بهتر است در مکان‌هایی مورد استفاده قرار بگیرد که افراد کمتر حضور دارند.

    ماشین Dacia 1300 نیز یکی از اولین ماشین‌ها در این بازی است. با توجه به این که در بازی، جزء ماشین‌های قدیمی به شمار می‌رود؛ اما از سرعت بالایی برخوردار است.

    Monster truck؛ جدیدترین ماشین در بازی پابجی موبایل

    در سیزن جدید بازی پابجی یا همان سیزن 14، مپ جدید Fourex به بازی اضافه شده است. در این مپ، شما باید از ابزار جدیدی نیز استفاده کنید. یکی از این ابزار جدید، ماشین Monster Truck است. استفاده از این ماشین در بازی پابجی و در مپ جدید Fourex لازم و ضروری است. زیرا در این مپ، شما باید به مناطق جدید بروید و از ابزار جدید برای مقابله با دشمنان استفاده کنید.

    ماشین Monster Truck قابلیت‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی را به همراه دارد. یکی از ویژگی‌های این ماشین، سرعت نسبتا بالای آن است که تا 82 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این سرعت در مقایسه با سرعت دیگر ماشین‌ها کمتر است؛ اما در نظر داشته باشید که محیط مورد استفاده این ماشین نیز با سایر خودروها متفاوت است. همچنین مقاومت بالای Monster Truck نیز مثال زدنی است و از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. در کنار این مزایا، باید به صدای این ماشین نیز اشاره کنیم که بسیار مناسب است و شما می‌توانید از دید دشمنان خود در امان بمانید.

    در بازی پابجی موبایل، شما می‍‌توانید این خودروها را در مپ‌های مختلف استفاده کنید.

    نحوه گرفتن اسکین ماشین در بازی پابجی

    برای گرفتن اسکین ماشین های بازی پابجی موبایل، روش‌های رایگان زیادی وجود دارد. شما می‌توانید با انجام ماموریت‌های مختلف و یا باز کردن صندوق‌های شانسی در بازی، اسکین این ماشین‌ها را به دست آورید؛ اما این کار زمان بر خواهد بود و ممکن است کمی طول بکشد.

    برای گرفتن اسکین ماشین و یا دیگر موارد در بازی پابجی، شما می‌توانید از یوسی استفاده کنید. یوسی پابجی، ارز داخلی و محلی بازی است که گیمرها با استفاده از آن، آیتم‌های مختلفی را برای خود خریداری می‌کنند. وقتی در بازی ماموریت‌های مختلف و یا ایونت‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید، به شما یوسی و یا کارت‌هایی برای دریافت اسکین ماشین تعلق می‌گیرد. برای این که سریع‌تر به خواسته خود برسید، می‌توایند اقدام به خرید یوسی بکنید. برای این کار، بهتر است که با آموزش خرید یوسی آشنا شده و بعد اقدام به خرید بکنید.

    مرجع خرید یوسی پابجی موبایل

    در بازی پابجی، شما می‌توانید با استفاده از ماشین‌ها و وسایل نقلیه مختلف درون بازی به مکان‌های دیگر بروید. در این بازی، انواع مختلفی از این ماشین‌ها وجود دارند که در این مطلب با آن‌ها آشنا شدیم. همچنین، برای این که این ماشین‌ها و آیتم‌های دیگر درون بازی را راحت‌تر بدست آورید بهتر است که اقدام به خرید یوسی بکنید.

    یکی از بهترین مراجع برای خرید یوسی امن و معتبر، سایت یوسی پابجی وی ای پی است. در این سایت، می‌توانید مقدار دلخواه یوسی را انتخاب کرده و پس از پرداخت، به صورت آنی در اختیار داشته باشید. همچنین، یوسی پابجی وی ای پی، به عنوان سایت خرید اپل آیدی نیز شناخته می‌شود. اگر جزء گیمرهای پابجی هستید و به یوسی نیاز دارید و یا می‌خواهید اپل آیدی معتبر در اختیار داشته باشید، بهتر است حتما به سایت یوسی پابجی وی ای پی مراجعه کنید.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو