فونیکسریمکسبهتام

تعویق عرضه بنتلی الکتریکی

عصر خودرو- بنتلی به عنوان بخشی از سرمایه‌گذاری عظیم ۵/ ۲میلیارد پوندی (حدود ۳میلیارد دلار)، خودرویی برقی را با یک سال تاخیر نسبت به تاریخ اعلامی قبلی، خواهد ساخت. در ابتدا قرار بود این مدل بدون آلایندگی در سال ۲۰۲۵ عرضه شود، اما آدریان هالمارک، مدیرعامل بنتلی، گفته عرضه آن تا سال ۲۰۲۶ به تعویق افتاده است.

تعویق عرضه بنتلی الکتریکی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، گزارش‌ها حاکی از مشکلاتی است که منجر به سقوط هربرت دیس از سکان هدایت گروه فولکس‌واگن شده است. جمعه گذشته، این شرکت خودروسازی اعلام کرد الیور بلوم، مدیرعامل پورشه، از اول سپتامبر در‌حالی‌که نقش فعلی خود را در شرکت زوفن هاوزن حفظ می‌‌کند، مسوولیت مدیرعاملی فولکس واگن را نیز بر عهده خواهد گرفت.

    ظاهرا ارائه اولین خودروی الکتریکی آئودی که روی پلتفرم سیستم‌های مقیاس‌پذیر (SSP) سوار می‌شود نیز به تعویق افتاده و برای عرضه در سال 2027 در نظر گرفته شده است. وقتی اولین بنتلی بدون موتور احتراقی بالاخره وارد بازار شود، نقش یک مدل پرچمدار را بر عهده خواهد گرفت. البته با وجود قیمت مشابه، این خودرو جایگزین مولسان نخواهد شد. طبق بیانیه قبلی هالمارک، یکی از نسخه‌ها بیش از 250هزار یورو قیمت دارد. این خودرو در یک و نیم ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط