فونیکسریمکسبهتام

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

نابسامانی بازار روغن موتور ماحصل انحصار در تولید است

ضرورت ساماندهی عرضه قطره چکانی

عصر خودرو- نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وجود انحصار در حوزه روغن موتور بر نابسامانی بازار این کالا تاثیر مستقیم دارد، گفت: هرچند در نشست کمیسیون صنایع و معادن با وزیر صمت، اعضا بر ضرورت ساماندهی این بازار تاکید کردند اما بازار روغن موتور همچنان آشفته است.

نابسامانی بازار روغن موتور ماحصل انحصار در تولید است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، علی جدی درباره نابسامانی بازار روغن موتور، گفت: در جلسه‌‌ی کمیسیون صنایع و معادن با وزیر صنعت، معدن و تجارت که حدود 2 ماه پیش برگزار شد، به موضوعاتی مانند نابسامانی بازار فولاد، سیمان، روغن موتور و... اشاره شد و نمایندگان خواستار ساماندهی این بازارها شدند.

    نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود گذشت بیش از یک ماه از نشست مذکور، بازار روغن موتور همچنان نابسامان است و مردم دچار ضرر و زیان می‌شوند.

    وی با بیان اینکه کمیسیون صنایع و معادن مجلس باید به موضوع روغن موتور ورود کند، اضافه کرد: وزیر صمت و تولیدکنندگان روغن موتور باید در کمیسیون صنایع و معادن حاضر و موضوع گرانی روغن موتور یا عرضه قطره چکانی این محصول به بازار تعیین تکلیف شود.

    نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وجود انحصار در این حوزه بر نابسامانی آن تاثیر مستقیم دارد، تصریح کرد: با افزایش قیمت روغن موتورهای اصل، مردم به سراغ خرید روغن‌های تقلبی می‌روند و از آنجا که روغن موتور تقلبی بی‌کیفیت است، استفاده از آن‌ها خطرات و مشکلاتی بسیاری برای خودروها ایجاد می‌کند./

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط