فونیکسریمکسبهتام

توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۴ ونیم میلیارد ریالی در شهرستان قدس

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان قدس از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۴ و نیم میلیارد ریالی توسط ماموران کلانتری ۱۳ ابریشم خبر داد.

توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۴ ونیم میلیارد ریالی در شهرستان قدس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "شاهپور فلاحی" روز چهارشنبه خاطرنشان کرد: به دنبال وصول خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در داخل یک واحد ساختمانی، بلافاصله ماموران کلانتری 13 ابریشم شهرستان قدس پس از هماهنگی قضائی از این واحد بازدید و یک دستگاه موتور سیکلت هوندا 1300 سی سی کشف کردند.

    این مقام انتظامی افزود: موتورسیکلت خارجی با حجم موتور بالا، غیرمجاز و فاقد مدارک قانونی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده بود که ماموران انتظامی آن را به مقر انتظامی انتقال دادند.

    توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین 4 ونیم میلیارد ریالی در شهرستان قدس

    سرهنگ فلاحی با بیان اینکه موتورسیکلت توقیفی از نظر کارشناسان، دارای ارزش ریالی بالغ بر 4 و نیم میلیارد ریال می باشد، تاکید کرد: طبق قانون تردد موتورسیکلت های سنگین در سطح شهر ممنوع بوده و پلیس نسبت به شناسائی و توقیف اینگونه وسائط نقلیه اقدام خواهد کرد.

    قاچاق 20 میلیاردی در جنوب تهران

    جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف کالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در یک انبار کالا در محدوده جنوب تهران خبر داد.

    توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین 4 ونیم میلیارد ریالی در شهرستان قدس

    سردار  " حمید هداوند" بیان داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی  تهران با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی موفق به کشف یک انبار نگهداری لوازم قاچاق در محدوده خیابان "بزرگراه امام رضا" شدند.

    وی افزود: ماموران این پلیس با هماهنگی قضائی در یک عملیات مشترک با ماموران کلانتری خاور شهر به محل مورد نظر مراجعه و در بررسی های بیشتر از این محل  8 هزار و 592 عدد بلبرینگ چرخ عقب پیکان، 3 هزار و عدد  لامپ led مربوط به خودرو، 10دستگاه کولرگازی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و  51دستگاه یخچال فریزر فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

    جانشین پلیس تهران  ابزار داشت: با هماهنگی قضائی اموال کشف شده توقیف و تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد ابراز داشت:  کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق را 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند و  پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

    60 کیسه آرد قاچاق در "ملارد" کشف شد

    فرمانده انتظامی شهرستان "ملارد" از توقیف یک دستگاه وانتنیسان و کشف 60 کیسه آرد قاچاق خبر داد.

    توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین 4 ونیم میلیارد ریالی در شهرستان قدس

    سرهنگ "منصور خدایی"  اظهار داشت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان ملارد حین گشت زنی در ملارد به یک دستگاه خودرو وانتنیسان در حال حمل کیسه های شبیه به آرد مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

    وی افزود: پس از توقف و در بازرسی از خودروها، 60 کیسه آرد قاچاق به وزن 2 هزار  کیلوگرم، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان صمت بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 480 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم