فونیکسریمکسبهتام

عرضه بیشتر خودرو بازار را از رکود خارج می‌کند

عصر خودرو- رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو در مشهد گفت: نوسان قیمت دلار طی هفته‌های اخیر، رکود در بازار خودرو را تشدید کرده است که لازمه خروج از این شرایط عرضه بیشتر خودرو در بازار است.

عرضه بیشتر خودرو بازار را از رکود خارج می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، حمیدرضا حیدری افزود: در حال حاضر قیمتهای خودرو در بازار مشهد کاهشی نداشته و واردات خودرو نیز هنوز انجام نگرفته و موارد مطرح شده روی کاغذ بوده است، لذا رکود بر بازار حاکم است.

    وی با بیان اینکه اکنون خودرو به یک کالای سرمایه‌ای در کشور تبدیل شده است، بیان کرد: در شرایط کنونی خریدار و فروشنده خودرو خطر ضرر را نمی پذیرند، لذا هر دو دست از خرید و فروش بر می‌دارند و این شرایط هم خودروهای نو و هم مستعمل را شامل می‌شود.

    وی اظهار دشت: تنها راهکار خروج از شرایط رکود کنونی عرضه بیشتر خودرو توسط دولت در بازار است، واردات خودرو باید هر چه سریعتر آزاد شود و خودروی بیشتری در بازار عرضه گردد تا بتوان رکود را شکست و بازار را تنظیم کرد.

    رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد در پاسخ به سوالی در خصوص اجرایی شدن وضع مالیات بر خودروهای گران و تاثیر آن در بازار گفت: تعیین مالیات برای خودروهای گران قیمت، تاثیری بر افزایش تمایل بیشتر مردم به خرید خودروهای ایرانی نخواهد داشت.

    حیدری اضافه کرد: زمانی می‌توان به رونق خرید و شکست رکود در بازار خودرو امید داشت که عرضه خودرو اعم از ایرانی و خارجی در بازار بیشتر شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم