فونیکسریمکسبهتام

نشست خبری ورود به چهارمین سال پلتفرم فروش خودرو دست دوم

خودرو۴۵ سریع‌ترین و امن ترین روش معامله خودرو

عصر خودرو- تیم استارتاپ خودرو۴۵ از سال ۱۳۹۶ در پارکینیگی در خیابان ستارخان کار خود را آغاز کرد و در سال ۹۷ به صورت رسمی ثبت شد. در سال ۹۸ تعداد شعباتش به ۵ عدد رسید و در سال ۹۹ با بیش از ۵هزار همکار تجاری فعالیت خود را گسترش داد و در سال ۱۴۰۰ به رهبری بازار رسید.

خودرو۴۵ سریع‌ترین و امن ترین روش معامله خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، خودرو45 در سال جاری در آستانه ورود به پنجمین سال فعالیتش یکی از اصلی ترین بازیگران بازار در حوزه خرید، فروش، کارشناسی و مشاوره خرید خودرو دست دوم است‌.

    مجید قاقازانی مدیر بازاریابی این مجموعه در نشست خبری عنوان کرد: در شرایطی که واردات خودرو بسته است و تولید خودروسازان نیز کاهش داشته، تقاضا خرید و فروش خودروهای دست دوم در بازار افزایش داشته است. وی افزود، خودرو45 با ارائه خدمات کارشناسی، قیمت گذاری، عقد قرارداد، تعویض پلاک، دریافت استعلام های مالیاتی، جریمه و... سریع ترین و امن ترین روش را برای فروش خودرو دست دوم را به مشتریان ارائه می‌کند.

    قاقازانی اضافه کرد: خودرو45 دو‌ هدف اصلی ایجاد تعادل قیمتی در بازار خودروهای دست دوم و اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم برای تعداد بی‌شماری از شهروندان را دنبال می کند.

    احسان گائینی مدیر فروش این شرکت در ادامه توضیح داد: در حال حاضر چند پلتفرم بزرگ برای خرید و فروش خودرو دست دوم وجود دارد ولی مزیت خودرو45 این است که اولا این مجموعه صرفا یک واسط نیست و مشتری را از لحظه ثبت درخواست تا لحظه ثبت سند و تعویض پلاک همراهی می‌کند. وی افزود دیگر مزیت این مجموعه سرعت انجام کار است. بر اساس آنچه قبلا هم اعلام شده بود و از اسم این شرکت هم مشخص است، خودرو45 تمامی این مراحل را تنها در 45 دقیقه برای مشتریان انجام می دهد.

    مدیر فروش خودرو45 در خصوص روند کار فروش خودرو در این پلتفرم گفت: این مجموعه با بیش از 6هزار شریک تجاری همکاری دارد. بعد از ثبت درخواست فروش توسط مشتری همکاران ما با فرد متقاضی تماس میگیرند و اولین زمان ممکن را برای مراجعه جهت کارشناسی برای فرد رزرو می کنند. بعد از مراجعه و کارشناسی شدن خودرو، قیمت پیشنهادی به فروشنده اعلام می شود و بعد از توافق قرارداد امضا می شود. فردای روز قرارداد مبلغ توافق شده به حساب فروشنده واریز شده و بعد از آن فرد باید به یکی از دفاتر اسناد مراجعه کرده و سند را امضا کند.

    گائینی تاکید کرد: این روش علاوه بر امنیت و تضمین کارشناسی بسیار سریع انجام می شود.

    مرتضی راور مدیر شعب تهران خودرو45 در خصوص تعداد نمایندگی های فعال این مجموعه توضیح داد: در حال حاضر 11 شعبه فعال در کشور وجود دارد که این عدد قرار است تا پایان 1401 این تعداد به 30 شعبه و 10 لوکال استور برسد. وی همچین افزود برنامه بلند مدت این مجموعه رسیدن به تعداد حداقل 50 نمایندگی فعال است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط