فونیکسریمکسبهتام

با چهار روش شکستن شیشه خودرو آشنا شوید

عصر خودرو- در چند سال اخیر بارها ماجرای گیر افتادن کودکان را در خودرو را شنیده ایم کودکی که به دلیل سهل انگاری والدین خود در خودرو گیر افتاد و در نهایت به دلیل نبودن اکسیژن درون خودرو جان خود را از دست داد. ممکن است که در خیابان این صحنه را ببینید و به دنبال راهی برای نجات او باشید. در این صورت می توانید با پلس تماس بگیرید اما اگر خودرو خودتان باشد باید راهی برای آن پیدا کنید و آن شکستن شیشه است.

با چهار روش شکستن شیشه خودرو آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، تصور کنید که به دلیل  تصادف‌ در خودرو گیر کرده اید  و نمی توانید خود و سرنیشنان خودرو را به دلیل گیر کردن درب های خودرو از درون آن به بیرون بپرید  و آنها را نجات دهید حتما در این مورد به فکر شکستن شیشه خودرو خواهید بود تا بتوانید افرادی که در خودرو گرفتار شده اند را نجات دهید . انواع شیشه های خودرو  به دلیل متریال و نوع ساختی که دارند  طوری می توان  آنها را شکست که کمترین آسیب را به افراد درون خودرو وارد کند در ادامه مطلب قصد داریم درباره روش های شکستن شیشه خودرو با شما صحبت کنیم.

    پشتی صندلی
    هنگامی که در خودرو گیر افتاده اید استفاده از پشتی صندلی برای شکستن شیشه خودرو می تواند به شما در نجات از خودرو کمک کند برای این کار پشتی سری صندلی را که به راحتی جدا می شود را در بیاورید و با آن به شیشه های خودرو ضربه بزنید.

    استفاده از نمک
    معمولا بسیاری از راه های شکستن شیشه که برخی نیز عجیب هم به نظر می رسد کار سارقان خودرو بوده است که به عنوان یک روش امروز استفاده می شود حتما برای شما عجیب است که نمک می تواند  شیشه خودرو را بشکند اما این ماده می تواند این کار را بکند ریختن آب دهان درون نمک و اشیدن آن به سمت شیشه می تواند شیشه خودرو را به طور کامل بشکند.

    استفاده از انگشت
    این روش به عنوان یک روش برای آتش نشانان استفاده می شود در این روش این افراد ابتدا چندین ضربه به شیشه خودرو می زنند و بعد از چندین بار ضربه زدن شیشه خودرو فرو میریزد.

    استفاده از آب یخ
    اگر شما ابتدا شیشه خودروی خود را با استفاده از مشعل شیشه خودرو را حرارت دهید  وسپس با استفاده از آب یخ می توانید شیشه خودرو را بشکنید البته فقط حرارت  دادن نیست که می توانید شیشه را بشکنید. مثلا برای شکستن شیشه جلو پراید  اگر خودرو در هوای بسیار داغ و گرمی باشد با ریخت آب یخ برروی شیشه شکستن آن  بسیار ممکن است.

    شکستن شیشه بدون صدا
    ممکن است برای شما سوال باشد که شکستن شیشه خودرو بدون صدا چگونه انجام می شود با پهن کردن و انداختن یک پارچه خیس برروی شیشه های خودرو و پوشاندن کامل آن می توانید با زدن یک پتک برروی شیشه خودرو آن را بشکنید.

    شکستن شیشه خودرو با شمع
    استفاده از شمع یکی از راه های شکستن شیشه خودرو می باشد این روشی است که توسط سارقان بیشتر رایج است و با استفاده از شمع موتور می توانند به راحتی شیشه خودرو را بشکنند این کار با این قطعه و با استفاده از یک کش لوار به طول یک متر انجام می شود.

    شکستن شیشه خودروی داخل آب
    زمانی که سرنشین داخل خودرو درون آب گرفتار شده است ابتدا باید خونسردی خود را حفظ کند نباید اقدام به باز کردن درب های خودرو با لگد زدن کند و این کار ممکن است زمان زیادی را هدر بدهد زیرا زمانی که خودروی درون آب افتاده است باید در سریع ترین زمان اقدامات لازم برای رهایی از درون خودرو انجام شود اگر شیشه های خودرو هنوز درون آب نرفته است بهترین کار این است که شیشه را پایین بکشید و خود را از درون خودرو نجات دهید.

    تعویض شیشه خودرو
    شیشه خودرو یکی از حساس ترین قسمت ها هر خودرویی است قسمتی که ممک ناست بعد از کوچکترین ترکی و شکسته شدنی خرد و شکسته شود و باید حواستان باشد که اگر نتوانستید شیشه خودروی خود را ترمیم کنید باید به سرعت آن را تعویض کنید.
    قطعا بعد این که شیشه خودروی خود را شکستید باید آن را با شیشه جدید تر تعویض کنید عوض کردن شیشه خودرو اقدامی است که حتنا نمی توانید آن را خودتان انجام دهید و آن باید توسط ابزار و افرادی انجام شود که در این زمنیه تخصص دارند پیشنهاد ما این است که برای انجام این کار می توانید به مراکزی مراجعه کنید که علاوه بر داشتن امکاناتی برای تعویض انواع شیشه های خودروهای ایرانی و خارجی می توانید شیشه خودروهای خود را با بهترین قیمت و کیفیت و ضمانت تعویض کنید.

    قیمت شیشه خودرو
    داشتن یک خودروی خارجی و یا ایرانی علاوه بر این که بر خرید  وقیمت لوازم یدکی آن تاثیر دارد در تعویض و نصب شیشه های آنها نیز موثر است اگر شما قصد تعویض شیشه آلفارمئو  را داشته باشید قطعا هزینه های بسیار بیشتری  را در مقایسه با تعویض شیشه خودروهای داخلی بپردازید.

    بزرگترین مرکز تعویض شیشه خودرو
    اگر که قصد تعویض و نصب شیشه های اتومبیل خودرو را دارید پیشنهاد ما مراجعه به بزرگترین مرکز تعویض شیشه خودرو در شرق تهران هستش این مرکز با داشتن سابقه ای طولانی در زمینه نصب شیشه و آینه خودرو به عنوان  یکی از بهترین وارد کنندگان شیشه خودرو تبدیل شده است می توانید با مراجعه به وب سایت اتحاد گلس از قیمت انواع شیشه های خودروهای خارجی و ایرانی اطلاع داشته باشید و برای نصب آن اقدام کنید.

    مشاوران و کارشناسان اتحاد گلس آماده  ارائه بهترین خدمات به شما برای انجام خدمات مربوط به آینه و شیشه خودرو هستند.

    تلفن شیشه اتومبیل اتحاد : 02177781337

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط