فونیکسریمکسبهتام

بررسی نخستین ون کارگو تخصصی شهری ایران به بهانه اعلام شرایط تازه فروش از سوی بهمن موتور

اینرودز؛ تعریف تازه حمل کالا در بازار ایران

عصر خودرو:حمل و نقل کالا در ایران طی دهه های گذشته محدود به وانت ها بوده و ون ها جایگاهی جز استفاده در سازمان تاکسیرانی نداشتند. این در حالی است که طی سال های اخیر با گسترش کسب و کارها بخصوص در حوزه دیجیتال و خرده فروشی در شبکه های اجتماعی؛ حمل بار شکل تازه ای به خود گرفته و مشتریان به دلیل محدودیت گزینه های موجود در بازار به وانت های سبک اقدام به طراحی و ساخت اتاق های عموما غیراستاندارد برای آن ها می کنند و این مساله لزوم ورود ون های شهری یا پنل ون های با ابعاد جمع و جور را پررنگ می کند. گروه بهمن برای پاسخ به این تقاضای تازه؛ برای نخستین بار ون اینرودز را اماده عرضه به بازار کرده است که مزایای متعدد بسیار یدر مقایسه با وانت های سبک اتاق دار ارائه می کند و می تواند پاسخ گوی نیاز طیف وسیعی از استارتاپ ها و خرده فروشی ها باشد.

اینرودز؛ تعریف تازه حمل کالا در بازار ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶:۰۰
  • 111
  • 111
  • 111
  • 111
  • 111
  • اینرودز؛ تعریف تازه حمل کالا در بازار ایران

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»؛ گروه بهمن با در دست داشتن 20 درصد از سهم کل بازار خودروهای تجاری سبک در کشور با عرضه اینرودز بازاری نوین و تازه در این کلاس را در اختیار خواهد گرفت و تعریفی نوین از لجستیک ارائه خواهد کرد. از طرف دیگر قیمت رقابتی و اقتصادی 559 میلون تومانی که در طرح فروش اخیر ون اینرودز مطرح شده جذابیت این محصول را برای افراد و ارگان ها بیشتر می کند.

اینرودز ون باربری با ابعاد متناسب شهری مناسب برای تردد های شهری بدون محدودیت خودروهای تجاری است که از فضای بار تخصصی تقویت شده برای حمل بارهای سنگین بهره می برد و به دلیل بهره گیری از شاسی یکپارچه با بدنه، مقاومت بهتری در مقایسه با وانت های شاسی مستقل در حوادث خواهد داشت.خدمات پس از فروش برای چنین خودرویی که به عنوان خودرو کار نیازمند پیمایش مسافت بیشتری در مقایسه با خودروهای سواری معمول است اهمیت بالایی دارد لذا  بهمن موتور این ون را با گارانتی 2 سال یا 50 هزار کیلومتر و سرویس رایگان یک ساله یا 20 هزار کیلومتر عرضه می کند و به واسطه تعدد نمایندگان این خودروساز خصوصی؛ دسترسی خوبی برای مشتریان آن به خدمات پس از فروش فراهم خواهد بود.
پیشرانه این ون بر پایه استاندارد یورو6 طراحی شده اما در حال حاضر به دلیل سوخت موجود در کشور با استاندارد یورو5 عرضه می شود  و با الزام قطعی استاندارد آلایندگی یورو6 امکان تطبیق آن با استاندارد جدید وجود دارد. این ون همچنین نخستین خودرو صنعت کشور است که استاندارد های 85گانه را اخذ کرده و به واسطه این مساله و قابلیت پاس کردن استاندارد یورو6 به نظر می رسد تولید آن برای مدت طولانی در گروه بهمن ادامه دار باشد. از دیگر مزایای فنی ون اینرودز می توان به بهره گیری از زنجیر تایم به جای تسمه تایم اشاره کرد که نیاز به مراجعه برای تعویض این قطعه را به 400 هزار کیلومتر افزایش می دهد و عملا نگرانی از این موضوع در اینرودز به حداقل می رسد.
فضای بار اینرودز؛ اصلی ترین مشخصه این ون برای تمایز با وانت های سبک اتاق دار در کشور است. گروه بهمن امکان نصب کفی آلومینیومی در فضای بار و کاورهای دیواره های جانبی را فراهم کرده است و فضای مکعبی بار از طریق درب عقب و دو در جانبی قابل دسترسی است که ارگونومی قابل توجهی را ایجاد می کند.
لجستیک و حمل و نقل در سازمان ها عموما در قالب استفاده از کامیونت ها در تناژ های منوع تعریف شده که بعضا قیمت هایی فراتر از 1.5 میلیارد تومان دارند اما ارگان ها با استفاده از چند ون اینرودز به جای یک کامیونت که هزینه کاربری سازی آن نیز بالا و قابل توجه است می توانند روشی تازه در حمل کالا تعریف کنند که در نتیجه به هزینه کمتر نگهداری با مصرف سوخت و استهلاک کمتر منجر خواهد شد و حمل کالا در تناژ های پایین را تسریع خواهد کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو