فونیکسریمکسبهتام

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران (۳۸)

در نشست خبری "دنیای ماموت" و "شتاب تک" مطرح شد: نخستین تریلر هوشمند دنیای ماموت از دل یک استارت آپ بیرون آمده است

عصر خودرو: شرکت دنیای ماموت به منظور اطلاع‌رسانی در خصوص محصول جدیدی که با عنوان "تریلر هوشمند" در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد، نشستی با اصحاب رسانه ترتیب داد که در خلال آن، محمد مومنی مدیرعامل دنیای ماموت ضمن ارائه اطلاعاتی پیرامون محصول و تکنولوژِی جدید آن، گریزی هم به صنعت ساخت تریلر زد و با بیان مشکلات و همچنین چالش‌های متعدد این صنعت برای سازندگان محصولات استاندارد توصیه هایی داشت.

در نشست خبری "دنیای ماموت" و "شتاب تک" مطرح شد: نخستین تریلر هوشمند دنیای ماموت از دل یک استارت آپ بیرون آمده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»؛ فعالان رسانه های خودرویی در حاشیه این نشست فرصت این را پیدا کردند تا آشنایی هرچند کوتاه با قابلیت‌های محصول جدید دنیای ماموت پیدا کنند. تریلری که به عنوان اولین تریلر هوشمند کشور شناخته می‌شود و به نوعی ورود صنعت تجاری‌سازی و کاربری‌سازی کشور به عصر دیجیتالیزیشن را رقم می‌زند. در این نشست خبری مهندس مومنی مدیرعامل دنیای ماموت، مهندس بشیری مدیرعامل شتاب سیستم و دکتر کاووسی مدیرعامل شتاب تک با خبرنگاران در خصوص مسائل، مشکلات و مسیر پیش رو این محصولات این شرکت صحبت کردند.

در حاشیه این نشست در خصوص مشکلات و معضلاتی که سازندگان متفرقه تریلر بر سر این صنعت آوار کرده اند صحبت شد و در ادامه به بررسی ویژگی های تریلرهای ماموت و مواردی مثل قیمت رقابتی (حتی در مقیاس جهانی) و سطح امکانات ایمنی که همسو با استانداردهای 85گانه تولید خودرو کشور هست و قابلیت صادرات رو به واسطه بهره‌مندی از همین استانداردها دارد بحث شد. در انتهای توضیح جامعی در خصوص تریلر هوشمند به خبرنگارن داده شد. مومنی عنوان کرد: این که این تریلر هوشمند از دل یک رویداد استارتاپی که به همت ماموت و شتاب‌تک برگزار شده بیرون آمده است.
تریلر هوشمند ماموت مشخصات متفاوتی همچون نمایش میزان وزن بار، کنترل محور اول، تعیین سرویس های دوره ای به هماره آلارم دهی، نمایشگر فشار باد تایرها، کنترل ارتفاع تریلی به همراه قابلیت ذخیره سازی، مانیتورینگ دما و رطوبت یخچالی به همراه آلارم دهی، امکان موقیعت یابی آنلاین و حصار جغرافیایی و امکان مسیریابی و هواشناسی را در خود دارد.
مهندس بشیری مدیرعامل شتاب سیستم و دکتر کاووسی مدیرعامل شتاب تک  در توضیح نحوه ساخت این تریلر هوشمند عنوان کردند: اولین دستگاه هوشمند سازی تریلی توسط شرکت دانش بنیان شتاب سیستم جهانی با مشارکت شرکت دنیای ماموت با رویکرد مدرن و هوشمند کردن تریلی با (GSTECH)بر پایه تکنولوژی اینترنت اشیاء تولید شده است. هدف از تولید این محصول ioTrailer برند نظارت و مدیریت آنلاین تریلی توسط راننده و یا سازمان ها بوده که علاوه بر اینکه امکان در دسترس بودن تمامی اطلاعات به تریلی را دارد، می تواند تمامی اطلاعات مربوط به سوابق کارکرد و عملکرد تریلی را بصورت آنلاین ذخیره و ثبت نماید. نگهداری این داده ها در تهیه گزارش های ناوگان و یا راننده نقش مهمی دارد که با کمک همین اعداد و نمودارها علاوه بر مدیریت تریلی می تواند امکان تصمیم سازی موثر را در کاهش هزینه ها و افزایش ایمنی و امنیت خودروهای سنگین فراهم می سازد. به عبارت دیگر، رانندگان و شرکت ها برای نظارت بر خودروی سنگین خود و مدیریت آن نیازمند یک دستیار هوشمند هستند و ما این نیازمندی را با تیمی جوان و متخصص رفع کرده ایم.

کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
      آرشیو