فونیکسریمکسبهتام

تعطیلی شانگهای برای تسلا گران تمام شد

عصر خودرو- براساس یک یادداشت داخلی که رویترز مشاهده کرده است، شرکت تسلا قصد دارد تا روز سه‌شنبه، یک روز دیرتر از آخرین برنامه بازیابی، تولید را در کارخانه خود در شانگهای به سطحی که قبل از قرنطینه کووید-۱۹ در شهر کار می‌کرد، بازگرداند.

تعطیلی شانگهای برای تسلا گران تمام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، بر اساس یادداشتی که جزئیات این طرح را ارائه می‌کند، تسلا تولید روزانه خود را از روز سه‌شنبه به 2600 دستگاه خودروی الکتریکی در کارخانه شانگهای خود بیش از دو برابر خواهد کرد. بر اساس این یادداشت، این در مقایسه با حدود هزار خودروی الکتریکی تولید شده در روز دوشنبه است و تولید هفتگی تسلا را به حدود 16 هزار دستگاه می‌رساند.

    بازگشت تولید به سطح قبل از قرنطینه برای تسلا در کارخانه شانگهای، معروف به گیگافکتوری 3، به دلیل مشکلات ناشی از کنترل های شدید شهر بود که از ماه مارس برای جابجایی افراد و کالاها و جلوگیری از گسترش کووید-19، طی شیوع اخیر اعمال شد.

    به گزارش رویترز، درست بیش از دو هفته پیش، تسلا برنامه‌ریزی کرده بود که تا 16 می به سطح تولید قبل از قرنطینه بازگردد اما این هدف را یک هفته به تعویق انداخت. از جمله چالش‌های تسلا و سایر تولیدکنندگان در اطراف شانگهای، کارگران ناکافی، موانع حمل‌ونقل و تامین محدود قطعات، از جمله مهار سیم بوده است.

    تسلا توانست در 19 آوریل تولید جزئی را از سر بگیرد. شرکت‌ها در شانگهای تنها در صورتی مجاز به بازگشایی هستند که بتوانند کارگران را جداسازی کنند. دولت از مقامات محلی می‌خواهد که از این هفته، تایید کارگران برای بازگشت به کارخانه‌ها را سرعت بخشند.

    تعطیلی شانگهای برای تسلا گران تمام شده است. این خودروساز در ماه آوریل تنها 1512 دستگاه برقی در چین فروخت که نسبت به ماه قبل 65 هزار و 754 دستگاه کاهش یافته است.

    تسلا قبل از قرنطینه، سه شیفت در کارخانه شانگهای داشت. این کارخانه که خودروهای مدل 3 و مدل Y تسلا را تولید می‌کند، پس از 22 روز تعطیلی، در 19 آوریل بازگشایی شد که طولانی‌ترین آن از زمان افتتاح سایت در اواخر سال 2019 است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو