فونیکسریمکسبهتام

خصوصی سازی صنعت خودرو در دولت رییسی (۲۲)

مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به «عصر خودرو» ؛ آگهی احراز صلاحیت واگذاری ۱۷ درصد سهام تودلی ایران خودرو را اول هفته منتشر میکنیم

عصر خودرو- لحظات سرنوشت ساز واگذاری سهام درون گروهی هر دو شرکت خودروساز ایران خودرو و سایپا فرا رسیده است .

مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به «عصر خودرو» ؛ آگهی احراز صلاحیت واگذاری ۱۷ درصد سهام تودلی ایران خودرو را اول هفته منتشر میکنیم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱:۰۰

    به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» ، مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران به خبرنگار ما گفت میزان سهام درون گروهی ایران خودرو حدود 17 درصد است که طی سه یا چهار روز آینده ( اوایل هفته اول خرداد) منتشر خواهد شد .
    گفتنی است احراز صلاحیت و اهلیت خریداران باید توسط سازمان بورس انجام شود و انجام این امور توسط شرکتی که سهامش عرضه می شود اصلا جایگاه قانونی و حقوقی ندارد ولی این رویه از سوی هر دو خودروساز در حال انجام است تا حاکمیت از خریداران احتمالی با خبر شود هر چند عدم حضور در این گام به منزله امکان عدم حضور در گام آخر یعنی صحنه نبرد در روی تابلو نیست .
    گفتنی است خبرها همچنین از جذابیت معامله گروه خودروسازی سایپاست و در گروه ایران خودرو مطلوبیتی برای حضور رقبا به دلیل مالکیت 26 درصدی یک سهامدار بخش خصوصی وجود ندارد .
    تمامی نهادهای ناظر و فعالان اقتصادی و اجتماعی  موشکافانه حساس ترین خصوصی سازی تاریخ بعد از انقلاب اسلامی را دنبال می کنند .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط