فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل بهمن دیزل خبر داد:

عرضه ۹ محصول جدید و تولید ۶ هزار خودرو در سال ۱۴۰۱

عصر خودرو- مدیرعامل بهمن دیزل در کنفرانس خبری از برنامه این شرکت برای رونمایی از پیکاپ جدید G۹ تا پایان سال و آغاز تولید کاپرا۳ از اواسط سال جاری خبر داد.

عرضه ۹ محصول جدید و تولید ۶ هزار خودرو در سال ۱۴۰۱
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵:۰۰

    حسین خضری، مدیرعامل بهمن دیزل در پاسخ به سوال خبرنگار «عصر خودرو» در زمینه برنامه های این شرکت در سال 1401 در زمینه محصولات جدید حوزه ون و مینی بوس گفت : برنامه داریم تا ون پگاسوس را با برخی تغییرات و توسعه کیفی به بازار عرضه کنیم و طی 6ماهه دوم سال نیز مینی بوس جدیدی را به بازار معرفی خواهیم کرد.

    مدیرعامل بهمن دیزل همچنین در زمینه برنامه عرضه محصولات جدید باری و کشنده گفت : ما در سال 1401 در بخش بار یو مسافری برنامه های گسترده ای داریم. یکی از محصولات جدید ما فورس 12 تن خواهد بود که خلاء بازار بین کامیونت 8.5تن و کامیون 18 تن را پر خواهد کرد. وی افزود: همچنین در کلاس خودروهای باری 18 تا 26 تن دو محصول BD300 و BD400 از خانواده کشنده امپاور را به بازار معرفی خواهیم کرد و برنامه توسعه ای امپاور با دو مدل BD530 و BD560 نیز در آینده ادامه پیدا خواهد کرد.
    خضری همچنین در زمینه تولید انواع کاربری گفت : بهمن دیزل امکان تولید تمام کاربری های فلزی و پنلی را محیا کرده است.

    مدیرعامل بهمن دیزل در پاسخ به سوال خبرنگار «عصر خودرو» در زمینه برنامه تولید در سال 1401 گفت : سال گذشته 2500 دستگاه در مجموع تولید داشتیم و برنامه ما برای سال جاری تولید حدود 6 هزار دستگه انواع وانت، پیکاپ و خودرو مسافری و تجاری است. خضری ظرفیت تولید خطوط پیکاپ و وانت در بهمن دیزل را 15 تا 20 هزار دستگاه و برای خودروهای تجاری حدود ده هزار دستگاه در سال عنوان کرد.

    بهمن دیزل در فضایی به وسعت 33 هکتار واقع شده و از سال گذشته تمامی محصولات شاسی مستقل گروه بهمن نیز به این شرکت خدروساز منتقل شده اند که از آن جمله می توان به انتقال خط تولید وانت به قزوین اشاره کرد. همچنین مهندس پورابراهیم در تشریح فضای تولید و تنوع بسترهای تولید محصول در بهمن دیزل گفت : خط رنگ نخست بهمن دیزل به بهره برداری رسیده و خط دوم رنگ در حال راه اندازی است که در این صورت می توان بیش از دو برابر سال قبل از ظرفیت خطوط رنگ استفاده کرد. وی افزود : سال تولید بهمن دیزل 8 هزار متر مربع وسعت دارد و 6 هزار متر مربع نیز به سالن ساخت بدنه اختصاص پیدا کرده است و برای تولید شاسی نیز سالنی به وسعت 6 هزار متر در نظر گرفته شده است. پورابراهیم در ادامه در زمینه برنامه های توسعه فضاهای تولیدی گفت: قرار است سالنی به وسعت 16 هزار متر مربع برای تولید کشنده امپاور به مجموعه بهمن دیزل افزوده شود و خط جدیدی برای کاربری سازی از چند ماه دیگر آغاز به کار می کند.

    در پایان خضری؛ مدیرعامل بهمن دیزل در زمینه برنامه واردات 10هزار کایمون و کشنده در سال 1401 و رویکرد بهمن دیزل در این زمینه گفت: ما مشکلی با کلیات واردات کامیون و کشنده های صفر کیلومتر نداریم اما انتظار داریم منابع بیشتری به تولید و اشتغال اختصاص پیدا کند. خضری در زمینه کامیون های دست دو وارداتی گفت: این محصولات برای کشور ما طراحی  و تنظیم نشده اند و وضعت خدمات پس از فروش آن ها به دلیل تنوع مدل های وارداتی مشخص نیست اما مشتری اگر از محصولات بهمن دیزل استفاده کند قطعا می تواند از خدمات استانداردی بهره ببرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط