فونیکسریمکسبهتام

دومین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱ از امروز

عصر خودرو- فروش فوق‌العاده‌های ایران‌خودرو در حالی به مرحله سی وهفتم خود رسیده که در فروش هفتگی، چهار محصول (دو مدل پژو پارس. دو مدا راناپلاس) عرضه شده است؛ طبق روال طرح‌های هفتگی، مهلت ثبت‌نام از امروز (سه‌شنبه ۳۰ فروردین ماه) به مدت سه روز خواهد بود و قرعه‌کشی آن یکشنبه هفته آتی (۴ اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود.

دومین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱ از امروز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا،  ایران خودرو  اعلام کرده که در راستای اجرای طرح فروش محصولات خود به صورت هفتگی در سه‌شنبه‌ها، این هفته سی‌ و هفتیمن مرحله از  طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را برای چهار محصول پژو پارس سال با موتور XU7P، پژو پارس سال با موتور TU5، راناپلاس و راناپلاس با موتور TU5P پانوراما و گیربکس شش سرعته دستی اجرا می‌کند.

    در طرح قبلی که سی‌وششمین طرح فروش فوق‌العاده این گروه صنعتی بود، دو مدل خودرو جدید شامل پژو 207 اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و پژو 206 تیپ سه با سقف شیشه‌ای برای اولین بار، در کنار پژو پارس مجهز به موتور XU7P، پارس ELX با موتور TU5، راناپلاس با موتور TU5 پلاس سقف شیشه‌ای و همچنین مجهز به گیربکس شش سرعته دستی عرضه شد. در مجموع پنج میلیون و 218 هزار و 384 نفر برای 11 هزار و 750 دستگاه مشارکت کردند.

    از این تعداد متقاضی، یک میلیون و 412 نفر برای 250 دستگاه  پژو 206 تیپ سه با سقف شیشه‌ای، دو میلیون و 139 هزار و 691 نفر برای 1500 دستگاه پارس TU5 ELX، یک میلیون و 185 هزار 81 نفر برای 7500 دستگاه پژو پارس (مجهز به موتور XU7P)، 559 هزار و 264 نفر برای پژو 207 اتوماتیک شش سرعته با ظرفیت 1400 دستگاه و در نهایت 330 هزار و 236 نفر برای 1100 دستگاه راناپلاس پانوراما ثبت‌نام کرده بودند. قرعه‌کشی طرح مذکور شنبه 20 فروردین ماه برگزار شد.

    همزمان با این طرح سومین طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای اختصاص خودرو به مادران برگزار شد که در مجموع 159 هزار و 623 نفر برای 11 هزار و 750 دستگاه خودرو ثبت‌نام کردند.

    حال در فروش این هفته ایران‌خودرو همانطور که اشاره شد چهار محصول این شرکت برای فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است؛ متقاضیان این طرح از امروز (سه شنبه 30 فروردین ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه 1 اردیبهشت ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. 

    با توجه به تعطیلی روز شنبه هفته آتی، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، یکشنبه ( 4 اردیبهشت ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.  پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

    کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

    محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و بر این اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله 48 ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد. 

     

    همچنین همزمان با این طرح، چهارمین مرحله فروش محصولات ایران‌خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم یا بعدی آن‌ها از 19 آبان ماه 1400 به بعد به‌دنیا آمده باشند، اجرا خواهد شد.

    مادران مشمول امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو از محصولات ایران‌خودرو را خواهند داشت؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، منتخبان نهایی از طریق قرعه‌کشی مشخص خواهند شد. در غیر این صورت تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذی‌ربط خواهد رسید، امکان واریز وجه خودرو انتخابی را خواهند داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو