فونیکسریمکسبهتام

از سوی آرین دیزل

پیش فروش کامیونت‌های جک آغاز شد

عصر خودرو- شرکت آرین دیزل بخشنامه پیش فروش کامیونت جک در سه مدل را با موعد تحویل ۹۰ روزه و تخفیف خرید نقدی ۳۰ میلیون تومانی منتشر کرد.

پیش فروش کامیونت‌های جک آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کامیونت جک در سه تناژ 6، 8.5 و 9 تن در این طرح فروش با قیمت قطعی و پیش پرداخت 50درصدی به متقاضیان عرضه و طی 90 روز کاری تحویل داده می شود. بر اساس این بخشنامه قیمت کامیونت های جک به ترتیب در تناژ 6 تن مدل N60 1.218 میلیارد تومان ، در نسخه 8.5 تن N85 1.258 میلیارد تومان و در نسخه 9تن N90 1.287 میلیارد تومان اعلام شده است که 50 درصد آن به صورت پیش پرداخت اخذ و مابقی در زمان تحویل اخذ می شود. سود مشارکت این طرح 10درصد و سود انصراف آن 8درصد اعلام شده است.

    کامیونت های جک در زمره موفق ترین برند ها در بازار ایران به شمار می آیند که سابقه خوبی را از خود به جای گذاشته اند. هر سه نسخه این کامیونت ها از پیشرانه کامینز با حداکثر توان 154 اسب بخار بهره می برند و حداکثر گشتاور آن ها نیز به 500 نیوتون متر می رسد. انتقال قدرت نیز در این کامیونت ها بر عهده گیربکس 6 سرعته دستی است. کامیونت های جک از سیستم ترمز Knorr بهره می برند ک هبه صورت دو مدار مستقل بادی است و علاوه بر آن به ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESC نیز مجهز شده اند. همچنین از مهمترین امکانات قابل توجه این کامیونت ها می توان به جای خواب، رادار هشدار دهنده انحراف از مسیر(LDWS)، سیستم Adblue ساخت بوش، کروز کنترل، کنترل رادیو پخش روی فرمان و ... اشاره کرد.
    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده جدول پیش فروش این کامیونت ها می توانید به وب سایت رسمی آرین دیزل به آدرس www.arian-diesel.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط