فونیکسریمکسبهتام

بی ام و ۴ سری ۲۰۲۲ در مقابل مرسدس بنز C-Class ۲۰۲۲

عصر خودرو- بی ام و از نظر برخی امکانات شبیه به مرسدس بنز است و در برخی امکانات تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

بی ام و ۴ سری ۲۰۲۲ در مقابل مرسدس بنز C-Class ۲۰۲۲
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳:۰۰
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • بی ام و 4 سری 2022 در مقابل مرسدس بنز C-Class 2022

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ بی ام و  سری 4 : سری 4 که به عنوان یک کوپه یا کانورتیبل ارائه می‌شود، با دیگر خودرو‌های لوکس آلمانی مانند آئودی A5 و مرسدس بنز کلاس C رقابت می‌کند. سری 4 از یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ یا یک موتور شش سیلندر توربوشارژ ارائه می‌شود؛ هر دو با دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک ارائه می‌شوند.

در داخل کابینی مجهز، کنترل‌های بصری و انواع فناوری اطلاعات سرگرمی مدرن، از جمله نمایشگر دیجیتالی وجود دارد؛ صندلی عقب به خصوص در کانورتیبل برای بزرگسالان راحت است.

همان موتور ارائه شده در سری 3 در سری 4 موجود است؛ مدل‌هایی که 430i نام‌گذاری شده‌اند، از یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ 255 اسب بخاری استفاده می‌کنند. M440i از یک توربوشارژر 3.0 لیتری شش سیلندر بهره می‌برد که از یک سیستم هیبریدی 48 ولتی برای تولید 382 اسب بخار کمک می‌گیرد.

سری 4 تجربه رانندگی اسپرتی را به دلیل داشتن سیستم تعلیق به روز، کالیبراسیون فرمان تهاجمی، عقب عریض‌تر و مرکز ثقل پایین تری نسبت به سدان سری 3 ارائه می‌دهد. خریداران ممکن است تفاوت زیادی بین کابین‌های سری 4 و سری 3 متوجه نشوند مگر اینکه در صندلی عقب باشند.

چیدمان داشبورد، مواد داخلی و کنترل‌های اولیه شبیه به سری 3 چهار در هستند؛ سری 4، 2022 با همان صفحه نمایش 8.8 اینچی استاندارد و 10.3 اینچی اختیاری مانند سدان سری 3 عرضه می‌شود.  هر دو نمایشگر جدیدترین نسخه نرم‌افزار سرگرمی iDrive 7 BMW را اجرا می‌کنند.

اپل کارپلی، اتو اندروید و ناوبری درون داشبورد همگی استاندارد خواهند بود، در حالی که صفحه نمایش دیجیتال 12.3 اینچی، Wi-Fi داخلی و پد شارژ بی سیم تلفن هوشمند از امکانات اضافی اختیاری هستند.

مرسدس بنز C-Class : لاس C برای مدت طولانی به عنوان نقطه ورود به خط تولید مرسدس بنز عمل کرده است، اما افزوده‌های جدید به این برند در سال‌های اخیر مانند سدان A کلاس  به C کلاس اجازه داده است تا از رقبای دیگر مانند آئودی A4، BMW سری 3 و جنسیس G70 بهتر باشد.

مدل کاملاً جدید 2022 همچنان بر روی پلتفرم محرک عقب ساخته خواهد شد، از موتور چهار سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد و به صورت آپشن سیستم چهار چرخ متحرک را ارائه می‌دهد.

کلاس C همچنان به موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ 255 اسب بخاری مجهز می‌شود، اما این بار با یک سیستم هیبریدی 48 ولتی تقویت شده است که می‌تواند به طور موقت تا 20 اسب بخار قدرت اضافی ارائه دهد. سیستم چهار چرخ متحرک همچنان یک گزینه باقی می‌ماند و چرخ‌های عقب به صورت استاندارد تنظیم می‌شوند.

گیربکس 9 سرعته اتوماتیک تنها جعبه دنده ارائه شده است.  مرسدس بنز تخمین می‌زند که این خودرو در 5.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد، ما معتقدیم که این عدد نسبتاً محافظه کارانه است، زیرا نسل قبلی کلاس C نتیجه‌ای 5.4 ثانیه‌ای داشت.

چشمگیرترین تغییر برای کلاس C در قالب یک کابین جدید با فناوری پیشرفته رخ می‌دهد. همه مدل‌ها دارای نمایشگر دیجیتالی، کنترل‌های حساس به لمس و مجموعه‌ای از امکانات هستند.

مدل جدید از فرمانی شبیه به سدان‌های کلاس S بازطراحی شده بهره می‌برد و مرسدس فهرست سخاوتمندانه‌ای از ویژگی‌های لوکس استاندارد مانند گرمکن صندلی‌های جلو با تنظیمات حافظه، سانروف، تزئینات چوبی با منافذ باز و آلومینیوم را ارائه می‌کند.

صفحه نمایش لمسی برای استفاده راحت‌تر در حین رانندگی کمی به سمت راننده متمایل شده است و به روزترین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس بنز را اجرا می‌کند. از امکانات این خودرو می توان به دستیار دیجیتال فعال صوتی، اپل کارپلی بی سیم و اتواندروید و دسترسی آنلاین از طریق نقطه اتصال وای فای اشاره کرد.

همه مدل‌ها همچنین دارای صفحه نمایش دیجیتال 11.9 اینچی و حسگر اثر انگشت برای تأیید هویت مشخصات منحصر به فرد راننده برای تنظیمات حافظه هستند. نمایشگر هدآپ، پد شارژ تلفن هوشمند بی سیم، سیستم روشنایی محیط و سیستم استریو صدای فراگیر Burmester همگی امکانات اضافی اختیاری هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
      آرشیو