فونیکسریمکسبهتام

ب ام و یک خودروی جدید را فقط مختص بازار چین معرفی کرد +عکس

عصر خودرو- ب ام و از یک سدان جدید ویژه بازار چین رونمایی کرد. این خودرو در عین حال یک رکورددار در کارنامه باواریایی ها محسوب می شود زیرا اولین نمونه الکتریکی خالص در خانواده سری ۳ است.

ب ام و یک خودروی جدید را فقط مختص بازار چین معرفی کرد +عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، آی3 ایی درایو 35ال(i3 eDrive35L) نامی است که برای ب ام و چینی انتخاب شده و در زمینه فنی بخش های مشترک زیادی با آی اکس3، آی4 و آی اکس دارد.

    میزان خروجی پیشرانه الکتریکی برابر با 281 اسب بخار و گشتاور برابر با 400 نیوتن متر است. با این اعداد و ارقام، آی3 الکتریکی طی 6.2 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد که برای یک سدان الکتریکی آرام شهری آمار مطلوبی به نظر می رسد.

    براساس اطلاعات رسمی ارائه شده توسط ب ام و، انرژی مورد نیاز پیشرانه از باتری 66.1 کیلووات ساعت تامین می شود که برد حرکتی 526 کیلومتر را برای این ب ام و دست یافتنی خواهد کرد. چنین آماری برای یک سدان الکتریکی، در نوع خود شاخص و بسیار مناسب ارزیابی می شود.

     

    متاسفانه ب ام و تصاویر بسیار محدودی از این خودرو ارائه کرده، بویژه از فضای داخلی که یکی از ضعیف ترین معرفی های رسمی در نوع خود محسوب می شود.

    به محض انتشار اطلاعات و تصاویر مرتبط، این خبر بروزرسانی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم