فونیکسریمکسبهتام

بارش برف و باران در جاده‌های ۵ استان

ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور

عصر خودرو- معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد.

ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ عین‌الله جهانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در چهارمین روز از اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها اظهارکرد: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در عمده محورهای منتهی به شمال کشور پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است، از این رو لازم است رانندگان و مسافران با صبر بیشتری رانندگی کنند و برای طولانی شدن زمان سفر آمادگی داشته باشند.از حرکت خلاف جهت، تجاوز به چپ و تردد از شانه خاکی نیز پرهیز کنند. 

    وی ادامه داد:‌ بر این اساس ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس پرحجم و در حد فاصل شهرستانک تا گچسر و محدوده های پل زنگوله و سیاه بیشه نیمه سنگین است. وضعیت مشابهی نیز در در آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک گزارش شده است. 

    جهانی با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز به خصوص در محدوده مشاء نیز نیمه سنگین است، گفت: در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در هر دو مسیر نیز گرچه افزایش حجم ترافیک را شاهد هستیم اما تردد به آرامی و بدون مشکل و گره خاصی در حال انجام است. 

    به گفته معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور ترافیک در آزادراه کرج – قزوین و محدوده های هشتگرد و کاسپین نیز نیمه سنگین گزارش شده است. در دیگر محورهای مواصلاتی کشور نیز با وجود افزایش حجم تردد، گره و مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

    وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌گزارش‌ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و بارش باران در برخی از محورهای استان های مازندران و گیلان است البته شامل محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه نمی‌شود. با این وجود لازم است که رانندگان در شرایط بارندگی سرعت مطمئنه را رعایت کنند و حتما با فاصله طولی مناسب شرایط بارندگی به مسیر خود ادامه دهند.

    جهانی با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از آغاز سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و بر اساس اطلاعاتی که از وضعیت جوی و ترافیک مسیر خود دریافت می‌کنند، برای سفر برنامه‌ریزی کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو