فونیکسریمکسبهتام

همراه با جوایز مختلف و قرعه کشی روزانه

طرح امداد نوروزی مدیران خودرو آغاز شد

عصر خودرو- شرکت مدیران خودرو کمپین امداد نوروزی را برای خدمت رسانی به بیش از ۴۵۰ هزار خودرو این شرکت در سراسر کشور از صبح پنج شنبه ۲۶ اسفند ماه آغاز کرد و این طرح با حضور ۱۱۳ امداد سیار و آمادگی ۱۶۰ نمایندگی در ۳۱ استان تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

طرح امداد نوروزی مدیران خودرو آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰:۰۰
  •  امداد نوروزی مدیران خودرو
  •  امداد نوروزی مدیران خودرو
  • طرح امداد نوروزی مدیران خودرو آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، محمد حسن گرمان مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ( MVS ) صبح روز پنج شنبه و در آغاز این طرح گفت : متقاضیان دریافت امداد جاده ای در طرح امداد نوروزی مدیران خودرو می توانند با شماره 47651-021 از هر نقطه از ایران در تماس باشند. وی افزود: همچنین در این طرح این امکان پیشبینی شده است که در صورتی که خودرویی نیاز به دریافت خدمات برای مدت طولانی داشت امکان رساندن مالک و سرنشینان به مقصد یا بازگشت به مبدا برای آن ها فراهم شود.
تفاوت طرح امداد نوروزی سال 1401 مدیران خودرو با سال های قبل به گفته گرمان، در نظر گرفتن بیش از 5هزار بسته هدیه برای خودروهایی است که به امداد های جاده ای مراجعه می کنند و همچنین جمع امدادخواهان جاده ای و مالکانی که با مرکز تماس شبانه روزی مدیران خودرو تماس میگیرد، هر روز در قرعه کشی جوایز ارزنده ای سوی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو شرکت داده می شوند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط